• چهارشنبه / ۳ اردیبهشت ۱۳۹۹ / ۰۳:۵۷
  • دسته‌بندی: آمریکا و اروپا
  • کد خبر: 99020301754
  • خبرنگار : 71648

هلند ممنوعیت برگزاری رویدادهای عمومی را تا سپتامبر تمدید کرد

هلند ممنوعیت برگزاری رویدادهای عمومی را تا سپتامبر تمدید کرد

نخست‌وزیر هلند اعلام کرد محدودیت‌های پیشگیرانه به منظور مهار ویروس کرونا در کشور از جمله ممنوعیت برگزاری رویدادهای بزرگ عمومی نظیر جشنواره‌های موسیقی و ورزشی تا یکم سپتامبر تمدید شده است. این در حالی است که دولت هلند تصمیم به بازگشایی مدارس و برخی مؤسسات آموزشی گرفته است.

به گزارش ایسنا به نقل از رویترز، مارک روته، نخست وزیر هلند اعلام کرد که محدودیت‌های پیشگیرانه به منظور مهار ویروس کرونا در کشور از جمله ممنوعیت برگزاری رویدادهای بزرگ عمومی نظیر جشنواره‌های موسیقی و ورزشی تا یکم سپتامبر تمدید شده است.

روته همچنین اعلام کرد که کاهش شیوع ویروس کرونا در کشور باعث شده است که مدارس ابتدایی و مهدکودک‌ها از ۱۱ ماه مه مجدداً بازگشایی شوند.

وی خاطرنشان کرد که به منظور جلوگیری از بروز موج جدیدی از مبتلایان و قربانیان کرونا اعمال محدودیت‌های قرنطینه در کشور ضروری است. بهتر است اکنون احتیاط کنیم تا اینکه بعدا پشیمان شویم.

مقامات نهاد بهداشت هلند اعلام کردند که تعداد کل موارد قطعی ابتلا به کرونا در کشور با گزارش ۷۲۹ مورد دیگر در ۲۴ ساعت گذشته به ۳۴ هزار و ۱۳۴ نفر افزایش یافته است.

انستیتو بهداشت هلند (RIVM) در آخرین آمار خود اعلام کرده است که شمار کل قربانیان کرونا در کشور به ۳ هزار و ۹۱۶ نفر رسیده است.

نخست‌وزیر هلند گفت که دولت تصمیم دارد با توجه به اینکه در یکی از بزرگترین و تهدیدآمیزترین دوره‌های بحرانی به سر می‌بریم، اقدامات کاهش محدودیت و بازگشایی مدارس و مشاغل را با روندی بسیار آرام انجام دهد.

وی همچنین اعلام کرد که مراکز آموزشی، مدارس و مهدکودک‌ها مجاز خواهند بود تا به تدریج و با اجرای اقدامات فاصله‌گذاری اجتماعی فعالیتشان را از سر بگیرند.

رستوران‌ها و کافه‌ها تا سه هفته دیگر یعنی تا ۱۹ ماه مه تعطیل خواهند بود. مغازه‌ها تعطیل نشده‌اند اما باید از تمهیدات ایمنی پیروی و فاصله‌گذاری اجتماعی را رعایت کنند.

نخست‌وزیر هلند از مردم این کشور خواست تا حد ممکن در خانه بمانند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۳۹۹-۰۲-۰۳ ۰۵:۱۷

چقدر مسئولین کشور هلند عاقل هستند و برای مردم خود ارزش قائلند.