• سه‌شنبه / ۲ اردیبهشت ۱۳۹۹ / ۱۲:۰۳
  • دسته‌بندی: اصفهان
  • کد خبر: 99020201215
  • منبع : نمایندگی دانشگاه اصفهان

آغاز به کارِ مسابقۀ «تو خونه می‌مونیم، تو خونه می‌خونیم»

آغاز به کارِ مسابقۀ «تو خونه می‌مونیم، تو خونه می‌خونیم»

ایسنا/اصفهان  مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اصفهان، از برگزاری مسابقه‌ای به نام «تو خونه می‌مونیم، تو خونه می‌خونیم» توسط این کانون، در دو بخشِ خوانندگی و همخوانیِ خانوادگی، ویژۀ کودکان، نوجوانان و خانواده‌های آنان خبر داد.

سیدمحمد قلمکاریان در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: کانون پرورش فکری برای غنی‌سازی اوقات کودکان و نوجوانان در شرایط شیوع ویروس کرونا، در نظر دارد تا علاوه بر برگزاری برنامه‌های مفرح، مسابقۀ بزرگ «تو خونه می‌مونیم، تو خونه می‌خونیم» را نیز برگزار کند؛ مسابقه‌ای که ویژۀ پسران ۱۰ تا ۱۸ سال، در دو بخش خوانندگی و همخوانی، برای کودکان، نوجوانان و خانواده‌های آنان است.

وی توضیح داد: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، چند موسیقی‌ با کلام، به قصد تمرین و چند موسیقی‌ بی کلام را جهت اجرا در نظر گرفته و این آثار را در شبکه‌های اجتماعی اینستاگرام، سروش، بله و گپ به آدرس too_khooneh_mikhoonim@ بارگذاری کرده است. علاقه‌مندان به شرکت در این مسابقه می‌توانند آهنگ‌ها را از این شبکه‌های اجتماعی دانلود کرده و اثر خود را با توجه به نوع موسیقی تولید کنند.

مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اصفهان خاطر نشان کرد: از آنجا که داوران این مسابقه از اساتید برجستۀ کشوری در زمینه موسیقی هستند، آثار تولیدی باید به صورت زنده، بازخوانی و اجرا شده باشند و آثار با شیوۀ لب خوانی کردن آهنگ، از دور مسابقه خارج می‌شوند. همچنین ضبط آثار ارسالی باید در محیط خانه انجام شود و شرکت‌کنندگان توجه داشته باشند که باید با تلفن همراه، به صورت افقی و با کیفیت مناسب اثر خود را ضبط کنند چرا که آثار بی‌کیفیت مورد ارزیابی قرار نمی‌گیرند.

وی تأکید کرد: رعایت ریتم و آهنگ، صحیح و کوک خواندن، خلاقیت در نحوۀ اجرا و بیان حسی مناسب امتیازات ویژه‌ای است که در داوری آثار تأثیرگذار است.  

قلمکاریان افزود: شرکت کنندگان باید در ابتدای اثر، مشخصات کامل شامل نام و نام خانوادگی، تاریخ تولد و شماره تلفن همراه خود را اعلام کنند و آثار خود را تا تاریخ ۱۰ اردیبهشت ماه سال جاری به نشانی isfahan.kpf.ir برای کانون پرورش فکری استان ارسال کنند. حقوق معنوی و مالکیت اثر نیز برای تولیدکنندگان محفوظ و استفاده از این آثار (با کلام و بی کلام) برای اجراهای صحنه‌ای، تلویزیونی و... خارج از جریان مسابقه، منوط به کسب اجازه از صاحب اثر است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۳۹۹-۰۲-۰۳ ۱۴:۱۹

عالی بود من راضی بودم 👌👌😊