• سه‌شنبه / ۱۲ تیر ۱۴۰۳ / ۱۴:۲۲
  • دسته‌بندی: اصفهان
  • کد خبر: 1403041208156
  • خبرنگار : 50117

یک عضو جامعه روحانیت مبارز:

توده مردم برای آوردن دولتی قوی به میدان بیاید

توده مردم برای آوردن دولتی قوی به میدان بیاید

ایسنا/اصفهان یک عضو جامعه روحانیت مبارز گفت: در این دوره باید مشارکت حداکثری باشد چراکه بیگانگان و جریان‌های ضدانقلاب داخلی پای کار ایستاده‌اند تا دولتی ضعیف سر کار بیاید پس مشارکت مردم باید حداکثری باشد تا دولتی قوی سر کار بیاید.

احمد سالک در گفت‌وگو با ایسنا درباره لزوم مشارکت در دور دوم انتخابات ریاست جمهوری، اظهار کرد: راه حل بسیاری از مشکلات مربوط به بعد از انتخاب رئیس‌جمهور است. درباره مبحث گرانی و تورم نمی‌توان وعده‌های غیرواقعی داد و نامزدی هم نباید در این باره قول غیرواقعی دهد. حل مشکلات نیازمند وضع برخی قوانین است که مجلس در این باره باید به میدان بیاید و بخشی از آن هم مربوط به قوانینی است که موجود است، اما مجری ندارد پس باید مجری‌هایی بیایند تا قانون را پیاده کنند.

وی با بیان اینکه شرایط فعلی تا روز جمعه از جهتی فرصت و از جهتی تهدید است، افزود: تهدید آن است که دولتی سر کار بیاید که ۸ سال کشور را با مصیبت مواجه کند و فرصت آن است که دولتی روی کار بیاید تا کشور را در آرامش قرار دهد. برای اینکه این آرامش رخ دهد و دولتی مطلوب سر کار بیاید باید کل اساتید دانشگاه‌ها، هیئت‌های علمی و دانشجویان بسیج شوند و این موضوع را تبیین کنند که روی کار آمدن دولت مطلوب ضروری است و باید پای این موضوع بایستند و برای مردم روشن کنند که نامزد اصلح کیست.

این فعال سیاسی گفت: همچنین روحانیت و حوزه‌های علمیه باید پای کار بیایند و خصوصیات نامزد اصلح را برای مردم و جریان‌های سیاسی تبیین کنند.

سالک تصریح کرد: تخریب‌های بسیار زشت و ناروا باید از سایت‌های خودی حذف شود. فضای مجازی نیز باید برای مشارکت حداکثری مردم در دور دوم انتخابات به میدان بیاید و در سه روز باقی مانده باید توده مردم را آگاه کنیم و به خواسته‌های آنان توجه داشته باشیم تا در روز جمعه رئیس‌جمهور اصلح انتخاب شود.

وی ادامه داد: البته سابقه انتخابات گذشته نشان داده که در دور دوم انتخابات‌ها معمولاً مشارکت کمتری شکل می‌گیرد، اما در این دوره باید مشارکت حداکثری باشد، چراکه بیگانگان و جریان‌های ضدانقلاب داخلی پای کار ایستاده‌اند تا دولتی ضعیف سر کار بیاید پس مشارکت مردم باید حداکثری باشد تا دولتی قوی سر کار بیاید.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha