• سه‌شنبه / ۱۲ تیر ۱۴۰۳ / ۱۱:۴۵
  • دسته‌بندی: اصفهان
  • کد خبر: 1403041207939
  • خبرنگار : 50121

فرماندار اردستان خبر داد:

الحاق ۱۷ هکتار زمین به محدوده شهر زواره

الحاق ۱۷ هکتار زمین به محدوده شهر زواره

ایسنا/اصفهان فرماندار اردستان گفت: الحاق ۱۷ هکتار زمین به محدود شهر زواره آخرین هدیه ماندگار دولت مردمی شهید رئیسی به مردم این شهر بود.

سید محمدهادی احمدی‌طباء در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: یکی از محورهای اصلی دولت رئیس‌جمهور شهید، موضوع مسکن و رونق مسکن‌سازی به خصوص برای محرومان و نیازمندان جامعه بوده است و شهید رئیسی در این زمینه حساسیت خاصی داشت.

وی با بیان اینکه در سه سال گذشته در حوزه ساخت مسکن اتفاقات خوبی را شاهد بودیم، افزود: علاوه بر الحاق زمین در شهرها و روستاهای شهرستان در برخی از روستاها و شهر مهاباد شاهد واگذاری زمین نهضت ملی بودیم. امیدواریم تا پایان شهریورماه واگذاری زمین در شهر اردستان نیز انجام شود.

فرماندار اردستان با اشاره به مشکلات پیش آمده برای تعویق در الحاق زمینِ شهر زواره گفت: با پیگیری‌های صورت گرفته حاکمیت شهرستان و دستور ویژه استاندار اصفهان، تمام مرحله اداری الحاق زمین در شهر زواره در سه ماهه نخست امسال انجام شد و موضوع الحاق ۱۷ هکتار زمین در شهر زواره برای ساخت نهضت ملی مسکن در شورای برنامه‌ریزی روز ۶ تیر مصوب شد.

احمدی طباء الحاق ۱۷ هکتار زمین به محدود شهر زواره را آخرین هدیه دولت مردمی شهید رئیسی به مردم این شهر عنوان و اظهار کرد: تمام اقداماتی که باید در دستگاه‌های دولتی برای الحاق این مقدار زمین انجام شود به پایان رسیده و ظرف دو هفته آینده این موضوع به شهرداری زواره و دیگر ادارات شهرستان ابلاغ خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: آغاز ساخت ۹۰ واحد مسکونی طرح کریمان یکی دیگر از طرح‌های نهضت مسکن شهرستان بود که بعد از یک سال وقفه با پیگیری‌های فرمانداری شهرستان و حمایت‌های رئیس و اعضای شورای شهر زواره آغاز شد و اکنون بیش از ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

فرماندار اردستان با بیان اینکه تکمیل خدمات مورد نیاز برای ساکنان ۱۰ واحد مسکن ملی از دیگر اقداماتی بود که از دولت قبل به جای مانده بود که با دستور شخص استاندار اصفهان این خانواده‌ها از خدمات آب و برق بهره‌مند شدند. همچنین تکمیل ۱۴ واحد مسکن مددجویان از دیگر موارد طرح مسکن در شهر زواره بود که با پیگیری‌های فرمانداری شهرستان تا پایان تیرماه تحویل متقاضیان خواهد شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha