• دوشنبه / ۲۶ اسفند ۱۳۹۸ / ۱۲:۰۲
  • دسته‌بندی: صنفی،فرهنگی‌ودانشجویی
  • کد خبر: 98122619836
  • خبرنگار : 71567

توزیع ۱۲۰۰ بسته غذایی و بهداشتی توسط دفتر نهاد رهبری دانشگاه علوم پزشکی قم

توزیع ۱۲۰۰ بسته غذایی و بهداشتی توسط دفتر نهاد رهبری دانشگاه علوم پزشکی قم

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی قم از تهیه و توزیع ۱۲۰۰ بسته غذایی و بهداشتی بین مردم از همان روزهای اول شیوع کرونا ویروس خبر داد.

به گزارش ایسنا، حجت‌الاسلام طاهری ضمن بیان این مطلب به مهم‌ترین اقدامات دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی قم اشاره کرد و گفت: این دفتر از روزهای نخست شیوع ویروس کرونا در چهار بخش فعالیت‌های خود را در این زمینه انجام داده است که اعزام طلاب جهادی برای کمک به پرسنل سلامت و مراقبت معنوی از آنها، بکارگیری دانشجویان پرستاری و خانواده برای کمک در پرستاری، استفاده از نیروهای مردمی جهت توزیع بسته‌های بهداشتی و ضد عفونی اماکن و ارتباط با گروه‌های جهادی مساجد جهت پشتیبانی و حمایت از جبهه سلامت از جمله این اقدامات است.

وی تاکید کرد: از همان روزهای شیوع کرونا در دانشگاه‌ها گروه‌های جهادی تشکیل شد که در این بخش چهار دسته نیرو به کار گرفته شدند، البته نشر محتواهای تولید شده در فضاهای مجازی از دیگر فعالیت‌ها بود که گروهی متشکل از اصحاب رسانه تشکیل شد که مطالب را از گروه بر می‌دارند و در کانال‌های خود بارگذاری می‌کنند.

به گزارش مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری، طاهری در خصوص سایر فعالیت‌های صورت گرفته در نهاد رهبری دانشگاه علوم پزشکی قم نیز گفت: اقدام چهارم فعالیت‌های پشتیبانی در تولید ماسک، گان، آب معدنی، بسته‌های غذایی و بهداشتی بود که توسط خیرین و گروه‌های جهادی و بسیج مساجد صورت گرفت و در بخشی دیگر با حمایت نهاد و جذب خیرین و تلاش گروه‌های جهادی ۱۲۰۰ بسته غذایی و بهداشتی تهیه شد و بین خانواده‌های کرونایی بی‌بضاعت و کارگرانی که از کار بیکار شدند، توزیع شد.

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی قم در پایان افزود: همچنین سه گروه جهادی مشغول تولید ماسک، گان و آب معدنی هستند البته محدود، لازم به ذکر است این فعالیت‌ها با همکاری دانشکده سلامت و دین، دفتر مددکاری دانشگاه و بسیج بوده است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha