• دوشنبه / ۲۶ اسفند ۱۳۹۸ / ۱۱:۰۱
  • دسته‌بندی: اصفهان
  • کد خبر: 98122619745
  • خبرنگار : 50115

مدیرکل امور مالیاتی استان اصفهان خبر داد

تمدید مهلت بخشودگی جرایم مالیاتی تا پایان خرداد ۱۳۹۹

تمدید مهلت بخشودگی جرایم مالیاتی تا پایان خرداد ۱۳۹۹

ایسنا/اصفهان مدیرکل امور مالیاتی استان اصفهان، از تمدید مهلت پرداخت و بخشودگی جرایم مالیاتی تا پایان خرداد ۱۳۹۹ و لغو هیئت های حل اختلاف تا پایان فروردین سال آینده در پی شیوع ویروس کرونا در کشور خبر داد.

بهروز مهدلو با اعلام این خبر، اظهار کرد: در پی شیوع کرونا در کشور، این سازمان اقداماتی را در راستای حمایت از صاحبان کسب و کار در پیش گرفته و برای عبور از شرایط موجود همراه مردم است.

وی از لغو برگزاری هیئت های حل اختلاف حقیقی و حقوقی اداره مالیات تا پایان فروردین ۱۳۹۹ خبر داد و گفت: مصوب کردیم که واحدهای تولیدی که پیش از این می توانستند با پرداخت اصل مالیات و جرائم غیرقابل بخشودگی و ۱۰ درصد جرائم قابل بخشودگی تا پایان اسفند مشمول ۹۰ درصد تخفیف شوند، بتوانند تا پایان خرداد سال آینده از این تسهیلات استفاده کنند، همچنین واحدهای غیرتولیدی نیز که قبلا مشمول ۸۰ درصد بخشودگی بودند شامل تمدید زمان بخشودگی شده اند.

مدیر کل امور مالیاتی استان اصفهان افزود: مودیانی که تا ۱۲ بهمن سال جاری مبلغ مالیاتشان قطعی شده بود و با فرصت پرداخت یک ماهه ۱۰۰ درصد جرائم آنها بخشیده می شد نیز می توانند تا پایان خرداد سال آینده از شرایط قبلی استفاده کنند و ما زمان را برای آنها تمدید کردیم.

به گزارش ایسنا و به نقل از اداره کل امور مالیاتی استان اصفهان، وی با اشاره به اینکه اکثر مشاغل روی بازار شب عید خود حساب کرده بودند و متضرر شده اند، گفت: سازمان امور مالیاتی در محاسبه مالیات سال ۱۳۹۸ به این موضوع توجه خواهد کرد.

وی  گفت: بیش از ۷۰ درصد خدمات سازمان امور مالیاتی به صورت الکترونیک است و مودیان را خیلی قبل تر از مراجعه به مراکز بی نیاز کرده بودیم و امیدواریم سال ۱۳۹۹سال خوبی برای همه مردم ایران باشد و از این بحران به سلامت عبور کنیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha