• جمعه / ۶ مهر ۱۴۰۳ / ۰۱:۰۲
  • دسته‌بندی: فوتبال، فوتسال
  • کد خبر: 1403070604248
  • خبرنگار : 71676

مخالفت باشگاه استقلال با استعفای نکونام

مخالفت باشگاه استقلال با استعفای نکونام

باشگاه استقلال دقایقی قبل با انتشار بیانیه‌ای رسما با استعفای جواد نکونام مخالفت کرد.

به گزارش ایسنا و به نقل از رسانه باشگاه استقلال، به اطلاع هواداران محترم و رسانه‌های محترم می‌رساند، با عنایت به استعفای سرمربی محترم تیم فوتبال استقلال، آقای جواد نکونام در مورخ ۵ مهرماه ۱۴۰۳ از سرمربی‌گری تیم فوتبال بزرگسالان، پس از تشکیل جلسه هیات مدیره و بررسی‌های لازم، اعضای هیات مدیره استقلال به این جمع بندی رسیدند که با توجه به زمان باقی مانده تا بازی برابر السد قطر در رقابت‌های لیگ نخبگان آسیا و حساسیت موجود، سرمربی تیم و اعضای کادر فنی کما فی السابق بر مفاد قرارداد حرفه‌ای با باشگاه استقلال پایبند باشند و با انگیزه و قدرت به فعالیت خود ادامه دهد.

قطعا این دیدار برای استقلال و هوادارانش از اهمیت فوق‌العاده‌ای برخوردار است، لذا کنار رفتن سرمربی تیم در این مقطع در راستای منفعت تیم و باشگاه نیست، هیات مدیره استقلال تا پایان بازی با السد بررسی‌های لازم و دقیق‌تری در خصوص استعفای آقای نکونام را انجام خواهد تا تصمیمات لازم اخذ شود.

هواداران محترم نیز در جریان باشند با توجه به زمان اندک و کوتاه تا پرواز کاروان استقلال به سمت قطر امکان پذیرش استعفای سرمربی وجود ندارد و انتخاب سرمربی پروسه‌ای زمان بر است. به همین دلیل انتظار می‌رود هواداران محترم با درک صحیح از شرایط موجود، همچنان مثل همیشه در کنار باشگاه حضور داشته باشند تا اتفاقات مطلوب در آرامش کامل برای باشگاه استقلال رقم بخورد.

این تصمیم با هدف حفظ تمرکز تیم و کسب بهترین نتیجه ممکن در بازی آتی اتخاذ شده است. هیات مدیره باشگاه ضمن قدردانی از زحمات و تلاش‌های آقای نکونام، تصمیم نهایی در خصوص استعفای ایشان را پس از پایان این مسابقه و در زمان مناسب اعلام خواهد نمود.

از کلیه هواداران عزیز و پرشور استقلال تقاضا می‌شود تا با حمایت بی‌دریغ از تیم، بازیکنان و کادرفنی، ما را در این مسیر یاری نمایند.

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha