• پنجشنبه / ۵ مهر ۱۴۰۳ / ۲۲:۵۸
  • دسته‌بندی: قزوین
  • کد خبر: 1403070504216
  • خبرنگار : 50560

الهامی: شمس آذر و نساجی قربانیان شرایط جوی بودند

الهامی: شمس آذر و نساجی قربانیان شرایط جوی بودند

ایسنا/قزوین سرمربی تیم نساجی مازندران گفت: درست است که شمس آذر در بازی امروز موقعیت‌های خوبی داشت اما این دلیل نمی‌شود که توانایی‌های نساجی را نادیده بگیریم. در خصوص وضعیت فنی بازی امروز نمی‌توانم اظهار نظر کنم چرا که باد اجازه نداد هر ۲ تیم بازی باکیفیتی به نمایش بگذارند.

به گزارش ایسنا، ساکت الهامی در شامگاه روز پنجشنبه پنجم مهرماه در نشست خبری پس از بازی مقابل شمس آذر قزوین نساجی که با تساوی بدون گل پایان یافت، اظهار کرد: به تیم خوب شمس آذر و همچنین داوری خدا قوت می‌گویم. ورزشگاه سردار آزادگان از لحاظ امکانات بسیار ورزشگاهی خوب و مطلوبی است اما امروز به خاطر شرایط جغرافیایی ورزشگاه و وزش باد نتوانستیم بازی با کیفیتی را ارائه دهیم. 

وی ادامه داد: در نیمه اول ۳۰ درصد و در نیمه دوم ۸۰ درصد باد به ضرر تیم ما بود. به نظر می‌رسد فدراسیون باید در خصوص بازی‌هایی که با مشکلات این چنینی مواجه هستند تدبیری بیندیشد و زمان بازی‌ها را زیاد کند. 

سرمربی تیم نساجی مازندران بیان کرد: درست است که شمس آذر در بازی امروز موقعیت‌های خوبی داشت اما این دلیل نمی‌شود که توانایی‌های نساجی را نادیده بگیریم. در خصوص وضعیت فنی بازی امروز نمی‌توانم اظهار نظر کنم چرا که باد اجازه نداد هر ۲ تیم به بازی باکیفیتی به نمایش بگذارند.

وی ادامه داد: تیم شمس آذر به خوبی از شرایط جوی ورزشگاه با خبر بود و به همین خاطر در نیمه اول زمین مناسب‌تری را انتخاب کرد و به خوبی می‌دانست که در نیمه دوم باد غالب‌تر به ورزشگاه خواهد شد. فوتبال امروز شمس آذر مطابق با شناخت این تیم از شرایط جوی بود. 

الهامی محبوبیتش را در قائمشهر لطف خدا دانست و افزود: در ادامه راه نساجی مازندران، با قوت و جدیت بیشتری رو به جلو حرکت می‌کند. 

وی ادامه داد: در بازی امشب شاهد اخراج یک بازیکن از نساجی و ۲ بازیکنان در شمس آذر بودیم که این اخراج‌ها نشان از آن دارد که در بازی‌های بعدی دقت بیشتری داشته باشیم.

این مربی فوتبال خاطرنشان کرد: قدمت باشگاه نساجی بالغ بر ۶۵ سال است و با این حال امکانات فیزیکی که شمس آذر دارد نسبت به باشگاه نساجی برابری می‌کند. 

وی در پایان گفت: محمد عباس‌زاده یک بازیکن خوب و یک اسطوره برای قائمشهر و باشگاه نساجی است و زحمات زیادی برای تیم کشیده که نمی‌توان منکر آن شد، این بازیکن به لحاظ فنی و اخلاقی درجه یک است و به نظر من باید در شهرستان قائمشهر مجسمه این بازیکن را بسازند اما در حال حاضر شرایط نساجی ایجاب می‌کند که او در تیم حضور نداشته باشد. فشارهای زیادی روی سیامک نعمتی است و این بازیکن بزرگ نیز در تلاش است تا به تیم کمک کند. 

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha