• دوشنبه / ۱۹ اسفند ۱۳۹۸ / ۰۸:۳۲
  • دسته‌بندی: کرمانشاه
  • کد خبر: 98121914143
  • منبع : نمایندگی کرمانشاه

3 پویش شهروندی برای این روزهای خانواده‌های کرمانشاه

3 پویش شهروندی برای این روزهای خانواده‌های کرمانشاه

ایسنا/کرمانشاه این روزها که به علت شیوع کرونا توصیه بر در خانه ماندن است، یکی از دغدغه‌های اکثر خانواده‌ها چگونگی گذران این زمان و پر کردن این ساعات است. سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرمانشاه با تدارک پویش‌های شهروندی فرهنگی برای خانواده های کرمانشاهی به دنبال ایجاد فضایی پرنشاط در خانواده‌ها است.

مهدی عبدالمالکی رییس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرمانشاه با بیان این که باید از خانه ماندن شهروندان در راستای پیشگیری از ابتلا به بیماری کرونا بعنوان فرصت استفاده کرد، گفت: در راستای استفاده مطلوب از زمانی که همشهریان در خانه مانده اند و با توجه به اینکه در حال حاضر فضای مجازی بهترین راه و مسیر ارتباطی با مردمی است، پویش های شهروندی "کرمانشاه کتاب می‌خواند"،   "کرمانشاه قصه می‌گوید" و "کرمانشاه آواز می‌خواند" با همکاری حوزه هنری و اداره کل امور کتابخانه ها و تعدادی از مجموعه های دیگر فرهنگی در شهر راه‌اندازی شده است.

کرمانشاه کتاب می خواند

 رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرمانشاه از برگزاری پویش شهروندی "کرمانشاه کتاب می خواند" با هدف تبدیل هر خانه به یک پایگاه فرهنگی خبر داد.

 عبدالمالکی در این باره اظهار کرد: این پویش شهروندی با هدف ترویج فرهنگ کتابخوانی و ترغیب شهروندان به در خانه ماندن در راستای پیشگیری از ابتلا به کروناویروس برگزار می شود.

وی افزود: پویش شهروندی "کرمانشاه کتاب می خواند" ویژه تمامی رده های سنی از کودکان تا بزرگسالان است و زمان شرکت در جشنواره از ۲۰ اسفند تا ۳۰ فروردین 1399 است.

عبدالمالکی گفت: در این پویش، شهروندان کرمانشاهی ضمن مطالعه و معرفی گزیده ای از موضوع کتاب، دوستان خود را به این پویش دعوت خواهند کرد.

وی اظهار داشت: شرکت کنندگان می توانند با ارسال ویدئویی حداکثر ۵۹ ثانیه ای که در حالت افقی تصویربرداری شده، کتاب مورد علاقه خود را با #کرمانشاه_کتاب_می خواند در صفحه  خود بارگذاری کنند و یا برای ادمین پیج گهواره تمدن به آدرس: ghwrhtmdn در اینستاگرام ارسال کنند.

عبدالمالکی گفت: این پویش با حمایت سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرمانشاه، اداره کل امور کتابخانه ها و حوزه هنری استان کرمانشاه برگزار می شود و به ۴۰ نفر از برگزیدگان به قید قرعه جوایزی اهدا خواهد شد.

کرمانشاه قصه می‌گوید

عبدالمالکی همچنین با معرفی پویش شهروندی "کرمانشاه قصه می‌گوید" افزود: در این پویش، شهروندان کرمانشاهی می توانند با ارسال ویدئویی حداکثر ۵۹ ثانیه ای که در حالت افقی تصویربرداری شده، اقدام به قصه گویی کرده و با # کرمانشاه قصه می گوید در صفحه  خود بارگذاری کرده و یا برای ادمین پیج گهواره تمدن به آدرس: ghwrhtmdn در اینستاگرام ارسال کنند.

وی گفت: قصه ها می تواند اثر خود شرکت کننده یا دیگران باشد و به ۴۰ نفر از برگزیدگان به قید قرعه جوایزی اهدا خواهد شد.

وی افزود: این پویش نیز با همراهی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کرمانشاه و حوزه هنری برگزار خواهد شد.

کرمانشاه آواز می‌خواند

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرمانشاه در خصوص سومین پویش فرهنگی نیز گفت: در این پویش، شهروندان کرمانشاهی علاقمند به آواز می توانند با ارسال ویدئویی از اجرای خود در حداکثر ۵۹ ثانیه که در حالت افقی تصویربرداری شده را با #کرمانشاه آواز می خواند در صفحه خود بارگذاری کرده و یا برای ادمین پیج گهواره  تمدن تمدن به آدرس: ghwrhtmdn در اینستاگرام ارسال کنند.

وی با بیان اینکه به ۴۰ نفر از برگزیدگان به قید قرعه جوایزی اهدا خواهد شد، گفت: شرکت کنندگان میتوانند آثار خود را  از ۲۰ اسفند ۱۳۹۸ لغایت ۳۰ فروردین ۱۳۹۹ ارسال کنند.

عبدالمالکی گفت: در برگزاری  این پویش نیز سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری، حوزه هنری، انجمن موسیقی کرمانشاه، موسسه موسیقی آرشام و ارکستر فیلارمونیک کودک و نوجوان کرمانشاه همکاری دارند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha