• جمعه / ۸ تیر ۱۴۰۳ / ۱۳:۱۱
  • دسته‌بندی: کرمانشاه
  • کد خبر: 1403040805144
  • خبرنگار : 50182

مشارکت حداکثری، انتخاب اصلح

انتخابات ریاست جمهوری کرمانشاه زیر ذره‌بین ۵۴۰۰ ناظر

انتخابات ریاست جمهوری کرمانشاه زیر ذره‌بین ۵۴۰۰ ناظر

ایسنا/کرمانشاه رییس دفتر شورای نگهبان در استان کرمانشاه از فعالیت ۵۴۰۷ ناظر در جریان برگزاری چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در استان خبر داد.

به گزارش ایسنا، حجت الاسلام محسن مفید ۸ تیردر جمع خبرنگاران حاضر در محل ستاد انتخابات استان، با اشاره به اهمیت این دوره انتخابات، گفت: این دوره انتخابات در شرایط حساسی بعد از شهادت رییس جمهور ظرف مدت کوتاهی برگزار شد و با توجه به شرایط کشور و منطقه از حساسیت بالایی برخوردار است.

مفید گفت: چشم تمام کشورهای دنیا و دوستان و دشمنان ما به این انتخابات است، بنابراین میزان مشارکت مردم از اهمیت بسیاری برخوردار است و امیدواریم مردم با درک شرایط حساس این دوره، مشارکت پرشوری را رقم بزنند.

وی افزود: مردم باید بدانند رای دادن حق مسلم آنهاست و باید از این حق که سرنوشت آنها را برای چهارسال آینده تعیین می کند، استفاده کنند.

رییس دفتر شورای نگهبان در استان با اشاره به استقبال خوب مردم در همین ساعات ابتدایی گفت: امیدواریم این روند ادامه یابد و از مردم انتظار داریم در همین ساعات اولیه مراجعه کرده و رای دادن خود را به ساعات پایانی موکول نکنند.

مفید در ادامه با بیان اینکه هماهنگی‌های این دوره انتخابات ظرف مدت کوتاهی انجام گرفت، گفت: در این مدت کمتر از ۴۰ روز بعد از شهادت رییس جمهور، هیات های نظارت در استان، شهرستانها و بخش ها تشکیل شد.

رییس دفتر شورای در کرمانشاه با اشاره به حضور ۵۴۰۷ ناظر در این دوره انتخابات گفت: ناظران تنها بر روند انتخابات نظارت داشته و طبق قانون حق برخورد ندارند.

وی افزود: این افراد به محض مشاهده تخلف باید گزارش آن را ثبت کرده و نماینده فرماندار در آن شعبه را در جریان قرار دهند.

مفید گفت: همچنین مردم هم می‌توانند در این انتخابات ناظر باشند و در صورت مشاهده تخلف مستندات خود را در سامانه «مردم ناظر» به آدرس https://mardomnazer.shora-gc.ir/ بارگذاری کنند. افراد همچنین می توانند برای تسریع در این روند تخلفات را به ناظر مسئول شعبه اطلاع دهند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha