محمدرضا جلدی در گفت و گو با ایسنا، با بیان اینکه سامانه ۰۹۶۲۹ برای ثبت و رسیدگی به شکایت گردشگران از تاسیسات گردشگری راه اندازی شده، اظهار کرد: از ابتدای تعطیلات نوروزی تا پایان روز گذشته(چهارم فروردین) ۲۳۴ فقره شکایت در این سامانه ثبت شده است.
وی افزود: با پیگیریهای انجام شده تمام این شکایات مورد بررسی قرار گرفته و با واحدهای متخلف برخورد شده است.
مسئول سامانه ثبت شکایت ۰۹۶۲۹ در استان تصریح کرد: استان کرمانشاه در بحث پیگیری و رسیدگی به شکایت گردشگران نوروزی از واحدهای گردشگری رتبه عالی را در کشور کسب کرده است.
وی با بیان اینکه نظارت بر واحدهای گردشگری در کرمانشاه به صورت شبانه روزی ادامه دارد، عنوان کرد: درصورتی که واحدی تخلف کرده باشد، در ابتدا به او تذکر داده میشود، در صورت تکرار تخلف اخطار میگیرد و اگر تخلف ادامه داشته باشد، به اداره نظارت بر اماکن عمومی و انتظامی و تعزیرات حکومتی معرفی میشود تا در خصوص او اعمال قانون صورت گیرد.
این مسئول تاکید کرد: تمام تلاش ما این است که با بهبود کیفیت در واحدها و تاسیسات گردشگری استان، خدمات مناسب و در شأن مسافران و گردشگران به آنها ارائه دهیم.
وی در ادامه با بیان اینکه در حاضر بیش از ۲۳۰ واحد گردشگری در سطح استان فعال است، افزود: نظارت بر تاسیسات گردشگری استان شامل مراکز اقامتی، پذیرایی و بین راهی از ۱۵ اسفند آغاز شده و تا ۱۵ فروردین ادامه دارد.
جلدی در پایان گفت: گردشگران در صورت مشاهده تخلف تاسیسات گردشگری میتوانند با شماره ۰۹۶۲۹ تماس بگیرند.
انتهای پیام
نظرات