• جمعه / ۸ تیر ۱۴۰۳ / ۱۴:۴۷
  • دسته‌بندی: کرمانشاه
  • کد خبر: 1403040805232
  • خبرنگار : 50180

مشارکت حداکثری، انتخاب اصلح

امام جمعه کرمانشاه: حضور گسترده در انتخابات زمینه‌ساز پیشرفت و سربلندی کشور است

امام جمعه کرمانشاه: حضور گسترده در انتخابات زمینه‌ساز پیشرفت و سربلندی کشور است

ایسنا/کرمانشاه نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه گفت: حضور گسترده مردم در انتخابات زمینه ساز پیشرفت و سربلندی کشور خواهد شد.

حجت الاسلام والمسلمین حبیب‌الله غفوری، امروز(هشتم تیر) در خطبه‌های نماز جمعه در کرمانشاه، با اشاره به لزوم حضور گسترده مردم در انتخابات و با بیان اینکه این حضور موجب کور کردن چشم طمع دشمنان خواهد شد، گفت: همچنین حضور گسترده مردم در انتخابات زمینه ساز اقتدار و پیشرفت و سربلندی کشور است.

 وی با بیان اینکه در درجه دوم و بعد از حضور گسترده مردم در انتخابات، انتخاب رئیس جهور اصلح هم مهم است، گفت: رئیس جمهور اصلح فردی است که در درجه اول به مبانی انقلاب و این نظام اعتقاد قلبی و واقعی داشته باشد و در درجه بعدی باید کارآمد باشد و برای کار کردن و خدمت به مردم شب و روز نشناسد.

 امام جمعه کرمانشاه با بیان اینکه رئیس جمهور اصلح فردی است که بتواند از همه ظرفیت‌های کشور استفاده کند، تاکید کرد: رئیس جمهور اصلح فردی است که برای اداره امور از عناصر و چهره های خوب و توانمند استفاده کند، لذا برای شناخت رئیس جمهور اصلح باید اطرافیان نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری را نگاه کرده و بر مبنای آنها تصمیم بگیریم که به چه کسی به عنوان رئیس جمهور اصلح باید رای بدهیم.

غفوری ابراز امیدواری کرد، امروز با حضور یکپارچه مردم در پای صندوق‌های اخذ رای و انتخاب اصلح شاهد روی کار آمدن یک دولت توانمند باشیم.

وی در ادامه با اشاره به اهمیت بحث خانواده در اسلام، گفت: موضوع خانواده باید هم از سوی رسانه ها و از سوی ائمه جمعه و جماعت مورد بحث قرار بگیرد.

 وی با بیان اینکه ازدواج غریزه جنسی را در مسیر حلال و مشروع قرار می دهد، گفت: دشمنان در تلاشند تا با مطرح کردن عناوینی مثل ازدواج سفید و ... جامعه ما را به سمت فساد و تباهی و شهوترانی ببرند.

غفوری همچنین با اشاره به قرار داشتن در هفته افشای حقوق بشر آمریکایی(۶ تا ۱۲ تیر)، گفت:  باید از مناسبت های این‌چنینی استفاده کرده و چهره جنایتکار آمریکا را به جامعه خصوصا جوانانمان بشناسانیم.

وی ادامه داد: جوانانمان باید بدانند که پشت پرده جنایات این روزهای غزه که ۳۷ هزار شهید و حدود ۹۰ هزار مجروح بر جای گذاشته، بدون هیچ شک و شبهه‌ای آمریکای جنایتکار است.

غفوری تاکید کرد: البته امروز جنایات آمریکا برای همگان روشن است، به حدی که در دانشگاه های آمریکا و دیگر نقاط دنیا باعث خیزش های گسترده شده است.
انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha