• جمعه / ۸ تیر ۱۴۰۳ / ۱۲:۰۲
  • دسته‌بندی: کرمانشاه
  • کد خبر: 1403040805041
  • خبرنگار : 50181

مشارکت حداکثری، انتخاب اصلح

فرماندار: در نقاط مرزی پاوه هم شرایط رای دادن فراهم شده است

فرماندار: در نقاط مرزی پاوه هم شرایط رای دادن فراهم شده است

ایسنا/کرمانشاه فرماندار پاوه با اشاره به استقبال خوب مردم پاوه از انتخابات ریاست جمهوری، گفت: با توجه به مرزی و صعب‌العبور بودن برخی مناطق این شهرستان، فرآیند انتخابات در تمام نقاط بدون مشکل در حال انجام است.

علیرضا حیدری در گفت و گو با ایسنا، با بیان اینکه فرآیند چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در شهرستان پاوه بدون مشکل در حال اجرا است، اظهار کرد: استقبال مردم تا این لحظه خوب بوده و پیش‌بینی می‌شود طی ساعات آینده شاهد افزایش مشارکت و حضور بیشتر مردم پای صندوق‌های رای باشیم.

وی ادامه داد: توصیه ما به واجدین شرایط این است که شرکت در انتخابات را به ساعات پایانی که ممکن است با ازدحام مواجه باشیم موکول نکنند و رای خود را در اسرع وقت به صندوق‌ها بیاندازند. با این حال برای رای گیری از آخرین افرادی که پای صندوق‌ها می آیند و تا آخرین لحظه آماده هستیم.

فرماندار پاوه از حضور همیشه مردم پاوه در انتخابات و مشارکت حداکثری آنها یاد کرد و ادامه داد: در دوره سیزدهم انتخابات ریاست جمهوری مشارکت مردم پاوه ۴۳.۱۱ درصد بود و پیش‌بینی ما این است که در این دوره مشارکت بیشتری را نسبت به دوره قبل شاهد باشیم.

فرماندار پاوه تعداد افرادی که در این شهرستان واجد شرایط رای دادن هستند را نیز حدود ۴۶ هزار و ۶۰۰ نفر اعلام کرد.

حیدری با بیان اینکه این شهرستان آمادگی کامل را برای برگزاری این انتخابات دارد، تعداد عوامل اجرایی که برگزاری انتخابات را بر عهده دارند حدود ۱۴۰۰ نفر عنوان کرد و یادآور شد: در سه بخش مرکزی، باینگان و نوسود شهرستان پاوه، ۷۴ شعبه اخذ رای در نظر گرفته شده که شامل ۴۰ شعبه شهری و ۳۴ شعبه روستایی و ۵۲ شعبه ثابت و ۲۲ شعبه سیار است.

وی با اشاره به مرزی و صعب‌العبور بودن برخی روستاهای پاوه، خاطرنشان کرد: حتی در پاسگاه‌های نقاط صفر مرزی و دورترین روستاها نیز همه امکانات و شرایط برای اخذ رای از واجدین شرایط فراهم شده و صندوق‌های ثابت و سیار در اختیار واجدین شرایط رای دادن است و خوشبختانه مردم نیز حتی از مرزی‌ترین نقاط شهرستان در انتخابات مشارکت دارند.

فرماندار پاوه با تاکید بر اینکه هیچ مشکلی از نظر امکانات، تجهیزات، لجستیک و پشتیبانی، امنیت و... در فرآینده برگزاری انتخابات در شهرستان پاوه وجود ندارد، گفت: کمبودی از نظر تعرفه رای هم نداریم.

حیدری در پایان از اهمیت مشارکت حداکثری در این انتخابات نیز یاد کرد که به تقویت جایگاه ایران اسلامی خصوصا در عرصه جهانی کمک بسزایی خواهد کرد و افزود: امیدواریم مردم با انتخابی آگانه، فردی اصلح را برای ریاست جهوری کشور انتخاب کنند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha