• جمعه / ۸ تیر ۱۴۰۳ / ۱۴:۰۷
  • دسته‌بندی: کرمانشاه
  • کد خبر: 1403040805200
  • خبرنگار : 50181

مشارکت حداکثری، انتخاب اصلح

‌حضور پرشور اسلام‌آبادغربی‌ها پای صندوق‌های رای

‌حضور پرشور اسلام‌آبادغربی‌ها پای صندوق‌های رای
عکس از آرشیو

ایسنا/کرمانشاه فرماندار شهرستان اسلام آبادغرب حضور مردم این شهرستان در پای صندوق‌های رای را بسیار خوب ارزیابی کرد و گفت: پیش‌بینی ما مشارکت بیش از ۵۰ درصدی در این شهرستان است.

حمیدرضا کرمی در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به حضور پرشور مردم این شهرستان در انتخابات ریاست جمهوری، گفت: احتمالا طی ساعات آینده حضور مردم در شعب اخذ رای بیشتر هم خواهد شد و مشارکت بیشتری را شاهد خواهیم بود.

وی روند برگزاری انتخابات را نیز مطلوب دانست و با بیان اینکه از نظر امکانات، امنیت انتخابات، نظارت، فعالیت شعب اخذ رای و ... هیچ مشکلی در این شهرستان وجود ندارد، یادآور شد: کمبودی از نظر تعرفه رای نیز نداریم و از قبل تعرفه کافی تامین شده است.

به گفته کرمی، مشکلی از نظر قطع برق، اینترنت و ... نیز در این شهرستان و شعب اخذ رای وجود نداشته و فرآیند رای‌گیری بدون مشکل و اختلال در حال انجام است.

فرماندار شهرستان اسلام آبادغرب، تعداد افرادی که در این شهرستان واجد شرایط رای دادن هستند را نیز ۱۱۸ هزار نفر اعلام کرد و ادامه داد: با توجه به استقبال خوب مردم از انتخابات، پیش‌بینی می‌کنیم مشارکت در این شهرستان بیش از ۵۰ درصد باشد.

کرمی اظهار کرد: در اسلام آبادغرب ۱۱۴ شعبه اخذ رای در نظر گرفته شده که شامل ۶۰ شعبه شهری و ۵۴ شعبه روستایی است.

وی در ادامه به مردم توصیه کرد با وجود آمادگی همه شعب اخذ رای برای رای‌گیری از همه افراد، حضور خود در شعب اخذ رای را به ساعات پایانی موکول نکنند و قبل از ازدحام در شعب، رای خود را به صندوق بیندازند.

فرماندار شهرستان اسلام آبادغرب از همه مردم برای حضور حداکثری در انتخابات پیش رو دعوت کرد و گفت: مشارکت حداکثری جایگاه ایران اسلامی را هم در درون و هم در بیرون از کشور تقویت خواهد کرد و قدرت چانه‌زنی بیشتری در عرصه بین‌الملل خواهیم داشت، از همین رو حضور گسترده مردم در انتخابات بیش از هر زمان دیگری اهمیت دارد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha