• یکشنبه / ۲۷ بهمن ۱۳۹۸ / ۱۰:۵۸
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 98112719544
  • خبرنگار : 30054

خرید آپارتمان در ساری و جستجوی ملک در تهران با املاک دلتا

خرید آپارتمان در ساری و جستجوی ملک در تهران با املاک دلتا

اگر قصد خرید آپارتمان در ساری و یا اجاره آپارتمان در ساری را دارید، پیشنهاد می‌کنیم برای اطلاع از قیمت ملک در ساری از املاک دلتا دیدن کنید.

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام املاک دلتا، ساری از شهرهای پرجمعیت در ناحیه شمالی ایران و مرکز مازندران است.

این شهر خوش آب‌وهوا در گذشته پایتخت ایران محسوب می‌شده. قدیمی‌ترین و بزرگ‌ترین شهر استان مازندران است.

به مردمان ساکن این شهر، ساروی گفته می‌شود. ساری از یک سمت به رشته کوه‌های البرز و جنگل و از سمت دیگر با دریای خزر هم‌جوار است. با ارتفاع ۵۴ متر بالاتر از سطح دریا، آب‌وهوایی شرجی دارد.

در فصل بهار و تابستان، هوایی معتدل و در فصل زمستان نسبتاً سرد و خشک است. با زندگی در این شهر در طول سال با چهار فصل روبرو خواهید شد.

ساری دارای یک نظام شهری نوین و اولین شهری است که ساخت خطوط راه‌آهن در آنجا شروع شد.

ساری در مسیر اصلی ارتباط شهرهای مرکزی با شرق کشور است. به همین دلیل از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و بخش اعظمی از اقتصاد این ناحیه تحت تأثیر مسافران قرار دارد.

با خرید آپارتمان در ساری یا اجاره آپارتمان در ساری به جاذبه‌های زیادی دسترسی دارید. چشمه باداب سورت، سد شهید رجایی، آبشار اوبن، پارک جنگلی زارع و دریاچه الندان چند نمونه از مناطق تفریحی و دیدنی شهر ساری هستند.

بناهای تاریخی زیادی در ساری وجود دارند که نشان دهنده قدمت این شهر است؛ عمارت کلبادی، برج رسکت و از همه مهم‌تر میدان ساعت. میدان ساعت را می‌توان به عنوان نمادی از این شهر نام برد که در زبان مازندرانی به پاساعت شناخته می‌شود. بنایی قدیمی که در سال ۱۳۰۹ ساخته شد. این میدان به شکل برج طراحی و یک ساعت در قسمت بالایی آن قرار داده شده است. خیابان‌های مدرس و انقلاب از مهم‌ترین خیابان‌هایی هستند که به این میدان منتهی می‌شوند. در سال ۱۳۵۵ معماران به مرمت برج پرداختند و تا سال ۱۳۸۰ هر ساعت صدای ناقوس ساعت به گوش می‌رسید که برای ایجاد رفاه ساکنان منطقه آن را متوقف کردند.

از آنجایی که ساری یکی از شهرهای مهم در زمینهٔ گردشگری است، مراکز خرید و بازارهای روز زیادی دارد که می‌توانید نیازهای روزانه خود را تأمین یا سوغات این شهر را خریداری کنید. بازار ترکمن‌ها، نرگسیه، بازار روز راه‌آهن و مرکز خرید پاریس از مکان‌هایی هستند که با مراجعه به آن‌ها می‌توانید نیاز خود را رفع کنید.

دلتا معتبرترین پلتفرم خرید و اجاره خانه و آپارتمان در تهران و شهرستان‌ها

اگر فقط یک‌بار در طول زندگی‌تان خانه خریده باشید و یا اجاره کرده باشید، اگر از مشاوران دلتا بهره نبرده باشید، حداقل یک‌بار با این مرکز تماس گرفته‌اید. استفاده از عنوان معتبرترین یک شعار باروحیه‌ی استارتاپی نیست و این اعتبار ریشه در بیش از ۴۰ سال فعالیت تخصصی و مداوم دارد. خرید خانه و اجاره آپارتمان در محله سهروردی شمالی، به دلیل خاص بودن این منطقه به لحاظ دسترسی و سطح کیفیت زندگی در این محله، همیشه شرایطی را ایجاد کرده که اعتماد به مشاوران املاک، سخت‌ترین تصمیم مراجعه‌کنندگان باشد اما دلتا با دارا بودن بیشترین نرخ رضایت عمومی مراجعه‌کنندگان از خدمات این مرکز، ادبیات جدیدی را در دنیای خرید و فروش و اجاره املاک در تهران و سایر شهرستان‌ها ایجاد کرده است. ادبیات خرید و فروش در دلتا مرزهای این کار را جابه‌جا کرده و امروز دلتا به عنوان یک مشاور امین کنار خریداران و یا متقاضیان خدمات شناخته می‌شود و این مهم جز با اصالت و تمرکز بر نگاه حمایتی به مهم‌ترین سرمایه اقتصادی زندگی شهروندان که خرید خانه و یا فروش خانه تلقی می‌شود، محقق نمی‌شد.

 وب‌سایت دلتا به عنوان اولین سامانه یکپارچه‌ی جستجوی ملک با بهره از مشاوران مجرب و متخصص در کوتاه‌ترین زمان ممکن از تصمیم شما تا آخرین مرحله خرید آپارتمان در کنار شماست تا به بهترین شکل ممکن شما را به عنوان یک مشاور حقیقی همراهی کند.

برای مشاوره می‌توانید از طریق تلفن ۰۲۱۸۶۸۶ با مشاوران املاک دلتا برای خرید، اجاره، فروش آپارتمان در تهران و دیگر شهرهای ایران مشورت کنید.

مجله‌ی دلتا برای خرید خانه و هزاران چیز دیگر

سایت املاک دلتا علاوه ‌بر اینکه محلی برای واردکردن آگهی‌ و جست‌وجوی ملکی است، به ‌عنوان مجله و هزاران چیز دیگر ایفای نقش می‌کند.

مجله دلتا با مطالب مفید و متنوع در بخش‌های دکوراسیون، سلامتی، نکات حقوقی، اخبار مسکن، محله گردی، آشپزی، گردشگری، هتل می‌تواند پاسخگوی نیازهای شما باشد.

می‌توانید از اشتراک رایگان این مجله بهره‌مند شوید. همچنین می‌توانید اپلیکیشن مجله دلتا را از Google Play و iApps دانلود کنید.

انتهای رپرتاژ آگهی

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha