• پنجشنبه / ۲۹ شهریور ۱۴۰۳ / ۱۳:۰۸
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 1403062919080
  • منبع : بازار

معرفی هتل یوآل، تفاوت و شباهت‌ یوآل و آل

معرفی هتل یوآل، تفاوت و شباهت‌ یوآل و آل

Uall، مخفف شده  کلمه Ultra Inclusive است. در واقع هتل یوآل به هتلی گفته می شود که افراد بتوانند در هر ساعتی از شبانه روز بدون پرداخت هیچ هزینه‌ای از خوراکی‌ها، نوشیدنی‌ها و امکانات هتل استفاده کنند. 

به گزارش ایسنا به نقل از مای‌سفر، در هتل‌های یوآل شما می‌توانید علاوه بر رستوران‌ها از انواع امکانات رفاهی و تفریحی که برای مسافران وجود دارد و همچنین از سالن‌های ورزش، ماساژ، ساحل اختصاصی و پارک آبی نیز استفاده کنید. حتی در برخی از هتل‌های یوآل امکان استفاده از امکاناتی مثل خشکشویی، ترانسفر فرودگاه و سالن زیبایی هم برای شما وجود دارد. 

بگذارید از اینکه هتل یوآل چیست بیشتر برایتان تعریف کنیم. به طور کلی شما با پرداخت هزینه رزرو هتل می‌توانید کاملا آزادانه از غذاها، دسرها، میان وعده‌ها، نوشیدنی‌های رستوران‌های داخل هتل به صورت ۲۴ ساعته استفاده کنید و لذت ببرید. 

معرفی هتل آل

احتمالا علاوه بر اسم هتل یوآل، اسم هتل‌های All را هم شنیده‌اید. البته نام اصلی این هتل‌ها All inclusive و آل مخفف شده این عبارت است. 

در این هتل ها انواع مختلف امکانات تفریحی و رفاهی برای گردشگران وجود دارد. به عنوان مثال زمین تنیس، بدمینتون، سالن ورزشی، استخر، پارک آبی، زمین بازی برای کودکان، سالن ماساژ، ساحل اختصاصی و سایر امکانات تفریحی وجود دارد. حتی در هتل های آل انواع غذاها، دسرها و نوشیدنی ها به صورت رایگان قابل استفاده است.

در هتل های آل شما می توانید تا ساعت دوازده بامداد از امکانات برخی از کافه ها و رستوران ها و برخی از امکانات رفاهی و تفریحی بدون پرداخت هزینه ای استفاده کنید.

اما به طور کلی قصد داریم ما در اینجا به کمک اطلاعاتی که در مجله مای سفر درج شده است، شما را با شباهت و تفاوت این دو هتل شما را آشنا کنیم.

معرفی هتل یوآل، تفاوت و شباهت‌ یوآل و آل

شباهت هتل یوآل و هتل آل چیست؟

هر دو مدل هتل ها جزو هتل های لوکس هستند که امکانات بسیاری دارند. در هر دو هتل رستوران، کافه، امکانات تفریحی، رفاهی و ورزشی وجود دارد. در هر دو هتل شما می توانید با پرداخت هزینه رزرو هتل از امکانات آن هتل استفاده کنید.

هتل یوآل چه فرقی با هتل آل دارد؟

تا به اینجا با شباهت این هتل ها آشنا شده اید. حال نوبت به تفاوت هتل آل با هتل یوآل رسیده است. تفاوت‌های هتل آل و یوآل عبارتند از:

معرفی هتل یوآل، تفاوت و شباهت‌ یوآل و آل

محدودیت در سرو غذا و نوشیدنی

شما در هتل های یوآل بدون هیچ محدودیتی می توانید از غذاها و نوشیدنی ها استفاده کنید. به طور کلی شما در مدت زمان اقامت در هتل یوآل کاملا آزادانه می توانید از غذاها، خوراکی ها و دسر هایی که در هتل موجود است استفاده کنید و همچنین از انواع مختلف نوشیدنی ها نوش جان کنید.

اما شما در هتل های آل محدودیت هایی دارید. به عنوان مثال برای نوشیدن برخی از نوشیدنی ها و خوردن برخی از دسرها بایستی هزینه جداگانه پرداخت کنید. به دلیل اینکه برخی از نوشیدنی و دسرهای موجود در هتل گران قیمت تر از بقیه آن ها هستند.

محدودیت زمانی برای سرو غذا

در هتل های آل شما تنها تا ساعت دوازده بامداد می توانید از غذاها و نوشیدنی ها رایگان استفاده کنید. اما برای استفاده از امکاناتی مثل رستوران ها و کافه ها بایستی هزینه ای جداگانه پرداخت کنید.

در حالی که در هتل های یوآل شما هیچ محدودیتی برای استفاده از غذا و نوشیدنی ها ندارید و می توانید در هر ساعتی از شبانه روز، بدون پرداخت هزینه ای از امکانات غذا و نوشیدنی استفاده کنید.

محدودیت در استفاده از امکانات

شما در هتل های یوآل می توانید از انواع امکانات رفاهی و تفریحی در هتل به طور آزادانه و بدون پرداخت هیچ هزینه اضافه ای استفاده کنید. 

در هتل های آل هم شما می توانید از انواع امکانات تفریحی و رفاهی کاملا به صورت رایگان استفاده کنید. اما برای استفاده برخی از امکانات خاص بایستی هزینه ای جداگانه پرداخت کنید.

محدودیت در استفاده از رستوران‌ها

در برخی از هتل های لوکس و گران قیمت رستورانی وجود دارد که در هر کدام از آنها غذایی مشخصی سرو می شود. به دلیل اینکه هتل های آل و یوآل جزء هتل های لوکس به شمار می آیند، قطعا رستوران هایی با این سبک هم در این هتل ها وجود دارد. حال یک تفاوت اساسی در سرو غذای رایگان میان رستوران های آل و یوآل وجود دارد:

  • هتل‌های یوآل: اگر برای اقامت خود هتل های یوآل را انتخاب کنید می توانید بدون هیچ محدودیتی، غذای مورد علاقه تان را در همه رستوران های هتل بدون نیاز به پرداخت هزینه ای استفاده کنید.
  • هتل‌های آل: اگر قصد اقامت در هتل های آل را دارید، باید بدانید که تنها در رستوران های مشخصی از هتل غذای رایگان می توانید میل کنید و در صورتی که می خواهید از رستوران های دیگر هتل استفاده کنید بایستی هزینه جداگانه بپردازید.

هنگام رزرو هتل یو آل و آل به چه نکاتی بایستی توجه کنیم؟

  • زمان رزرو هتل آل و یوآل چه زمانی که داخل ایران و چه زمانی که در خارج ایران هستید، قبل از خرید بلیط هواپیما و رزرو هتل بایستی به نکاتی قبل از پرداخت هزینه رزرو توجه داشته باشید که عبارتند از:
  • مطمئن شوید که هتل مورد نظر با نوشیدنی و مواد غذایی با کیفیتی از مهمان ها پذیرایی می کند و در مورد برند نوشیدنی پرس و جو کنید.
  • اگر ترانسفر فرودگاهی هتل برای شما مهم است، پرس و جو کنید که آیا هتل مورد نظر این سرویس را به صورت رایگان به شما ارائه می دهد یا خیر.
  • اطمینان حاصل کنید که تنوع رستوران و غذا در هتل باب میل شما است و یا خیر.
  • بررسی کنید که مالیات با هزینه های کلی حساب شده است و یا اینکه هزینه اضافی از شما دریافت خواهند کرد.
  • تحقیق کنید که آیا امکانات تفریحی و رفاهی هتل مورد نظر باب میل و سلیقه شما است و یا خیر.

انتهای رپرتاژ اگهی

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha