• جمعه / ۱۸ بهمن ۱۳۹۸ / ۱۲:۵۸
  • دسته‌بندی: زنجان
  • کد خبر: 98111813033
  • خبرنگار : 50163

تولید روزانه ۱۴۰ تن شیر در کشت و صنعت خرم‌دره

تولید روزانه ۱۴۰ تن شیر در کشت و صنعت خرم‌دره

ایسنا/زنجان مدیرعامل هلدینگ کشاورزی و دامپروری بنیاد مستضعفان از تولید روزانه ۱۴۰ تن شیر در کشت و صنعت خرم‌دره خبر داد.

به گزارش ایسنا، عظیم رجایی در مراسم افتتاح کارخانه تولید کنسانتره و خوراک دام و طیور کشت و صنعت بنیاد خرم‌دره با بیان این‌که شرکت کشت و صنعت خرم‌دره، مقام دوم ظرفیت تولید مجموعه شرکت‌های ۲۰ گانه هلدینگ کشاورزی _ دامپروری را کسب کرده است، اظهار کرد: کشت و صنعت خرم‌دره جز شش شرکت بورسی مجموعه است و روزانه ۱۴۰ تن شیر در این مجموعه تولید می‌شود.

وی اظهار کرد: در حال حاضر مجموعه کشاورزی  و دامپروری بنیاد با تولید روزانه ۱۵۰۰ تن شیر از بزرگترین مجموعه تولیدی شیر در خاورمیانه است. 

مدیرعامل هلدینگ کشاورزی و دامپروری بنیاد مستضعفان، با تاکید بر این‌که اگر بینش توسعه داشته و با روحیه جهادی کار را پیش ببریم می‌توانیم به توسعه برسیم، افزود: وظیفه ما در شرایط فعلی کشور این است که، آینده را خودمان بسازیم.

رجایی با بیان این‌که کسانی‌که منتظر هستند آینده، توسط دیگران ساخته شود، تنبلی اقتصادی دارند و تنبلی اقتصادی موضوعی است که کشور از آن رنج می‌برد، بیان کرد: تنبلی اقتصادی باعث رکود در بنگاه‌های اقتصادی می‌شود.

وی با بیان این‌که یکی دیگر از بزرگترین چالش‌هایی که می‌تواند در مسیر توسعه بنگاه‌های اقتصادی چالش ایجاد کند، رقابت غلط برخی از بنگاه‌ها است، ادامه داد: باید با اتحاد و همدلی آینده کشور را ساخت.

این مسئول با بیان این‌که نیروی انسانی ارزشمندترین سرمایه هر کشور است، یادآور شد: خوشبختانه در مجموعه‌های کشت و صنعت به این موضوع بهای زیادی داده و هزینه زیادی برای پرورش و تعالی نیروها انجام می‌شود.

رجایی با تاکید بر این‌که بدون برنامه‌ریزی استراتژیک، هیچ بنگاهی در پیشبرد اهداف خود موفق نیست، تصریح کرد: برای توسعه باید دید توسعه‌ای نیز داشت.

مدیرعامل هلدینگ کشاورزی و دامپروری بنیاد مستضعفان با بیان اینکه مجموعه کشت و صنعت خرم‌دره جز دوازدهمین شرکت دامپروری و کشاورزی است که وارد بازار سرمایه شده است، ادامه داد: این مجموعه دارای ارزش‌آفرینی خوبی برای شهرستان و استان است.

وی با اشاره به این‌که ارزان‌ترین و کامل‌ترین پروتئین در دنیا شیر است، یادآور شد: متاسفانه مصرف سرانه شیر در ایران بسیار پایین است.

این مسئول با بیان این‌که مصرف شیر یکی از معیارهای توسعه‌یافتگی کشورها تلقی می‌شود، یادآور شد: برای داشتن نسل سالم باید فرهنگ مصرف شیر در کشور نهادینه شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha