• پنجشنبه / ۳ بهمن ۱۳۹۸ / ۱۵:۰۹
  • دسته‌بندی: سیستان و بلوچستان
  • کد خبر: 98110302140
  • خبرنگار : 50339

نوبخت با وعده‌های خوب به خاش آمد

نوبخت با وعده‌های خوب به خاش آمد

ایسنا/سیستان و بلوچستان محمدباقر نوبخت معاون ریاست جمهوری و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور با وعده‌های خوب به خاش و سیستان و بلوچستان آمد.

به گزارش ایسنا، نوبخت برای سومین بار به خاش سیستان و بلوچستان سفر کرد و در جمع گرم و پرشور علما، ائمه جمعه و جماعات، بزرگان و معتمدان و مسئولان خاش وعده‌های خوب داد.

بر اساس این گزارش، پارسال در همین ایام آقای نوبخت در سفر به شهرستان خاش کلنگ ساخت ۱۲ هزار واحد مسکونی ویژه محرومان را برای مردم سیستان و بلوچستان به زمین زد که سهم خاش ۴۰۰ واحد مسکونی بود، وی قول داد این پروژه‌ّها دهه فجر امسال با حضور خودش افتتاح می‌شوند.

به گزارش خبرنگار ما، روز گذشته با حضور نوبخت کلنگ ساخت افزون بر ۲۴ هزار واحد مسکونی ویژه سیل‌زدگان جنوب استان به زمین زده شد و دولت خود را متعهد دانست که این پروژه‌ها را کمتر از یک سال آینده تحویل دهد.

رئیس سازمان برنامه و بودجه امروز نیز در قاسم آباد خاش قول اجرا و تکمیل باند دوم خاش به زاهدان به طول ۱۰۰ کیلومتر و اجرای ۱۲۰ کیلومتر راه مرزی روتک و تکمیل بیمارستان خاش با اختصاص ۱۰۰ تخت جدید بیمارستانی را داد.

سال قبل نیز نوبخت در حاشیه شورای اداری خاش به شهردار ایرندگان که شهرداری تازه تاسیس بوده قول اهدای یک میلیارد تومان کمک را داد که تا امسال این امر محقق نشده، امسال بار دیگر همان وعده را پس از یادآوری مسئولان خاش داد.

پروژه‌ای که امروز تحت عنوان مسکن محرومان در قالب افتتاح ۱۷۵۰ واحد مسکونی سیستان و بلوچستان مورد بهره برداری قرار گرفت از پروژه‌های کمیته امداد امام خمینی بود که برای اجرای آن ۴۰ میلیون تومان هزینه شده است، مددجوی آن نیز رحیم جمالزهی از مددجویان کمیته امداد است. پروژه‌های بنیاد مسکن پیشرفت فیزیکی مورد قبولی ندارند، به گفته رئیس بنیاد مسکن استان افزون بر ۵۰۰۰ پروژه در حال انجام است که زمان دقیق افتتاح آنها مشخص نیست.

به گزارش خبرنگار ایسنا، سال قبل نیز رئیس سازمان برنامه و بودجه به دو پیرمرد ساکن قاسم‌آباد خاش قول اهدای دو باب منزل مسکونی را داد که آنها امسال در مراسم افتتاح ۱۷۵۰ واحد مسکونی محرومان حضور داشتند اما هنوز خانه‌دار نشده‌اند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha