• پنجشنبه / ۲۸ شهریور ۱۳۹۸ / ۰۸:۵۹
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 98062816553
  • خبرنگار : 30054

خانه لند پاسخی به چالش‌های معاملات ملکی شما

خانه لند پاسخی به چالش‌های معاملات ملکی شما

با تحولات اخیر بازار مسکن پس از تورم قیمت املاک که منجر به ثبات بازار معاملات ملکی شده، همچنان شرایط انجام معاملات خصوصا در بخش خرید و فروش املاک دشوار است.

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام خانه لند، چرا که در یک سو با فروشندگان غیر واقعی و در سمت دیگر با بودجه ناکافی متقاضیان خرید مسکن مواجهیم.و اما خبر خوب این است که با راهکارهایی که مشاور املاک خانه لند ارائه می‌کند، می‌توان چالش فروش ملک خود را پشت سر گذاشت.

چرا خانه لنــد؟!

۱- معاملات املاک مطمئن و پرسود

خانه لند با تجربه موفق ۲۰ ساله در خرید و فروش املاک بارها لذت یک فروش موفق و پرسود را برای مالکان به وجود آورده است. در خرید و فروش املاک، همیشه آسان‌ترین راه بهترین راه نیست! انتخاب بنگاه املاکی که در کنار تنظیم قراردادهای فروش و اجاره قانونی و ثبت در سامانه سراسری، با ارائه خدمات رایگان مشاوره ملکی، کارشناسی ملک و ثبت آگهی در سایت رسمی، بسیاری از هزینه‌های معاملاتی را از دوش فروشندگان برمی‌دارد یکی از دلایلی است که باید جدی‌تر معاملات کلیه املاک خود به کارشناسان متخصص خانه لند سپرد!

۲- ساخت و ساز مشارکتی خانه و ملک کلنگی در تهران

قراردادهای مشارکت در ساخت و پیمان مدیریت در صورت شناسایی شریک سازنده متخصص و قابل اعتماد، به افراد فرصت می‌دهد تا خانه و املاک کلنگی خود را با مدیریت هزینه‌ها و به صورت شراکتی بسازند. کارشناسان خانه لند از تنظیم قرارداد مشارکت در ساخت تا پایان عملیات ساخت در کنار مالکان است و سرمایه‌گذاری موفق در ساخت و ساز املاک را برای آنها تضمین می‌کنند.

۳-اطلاعات مهم معاملاتی و آخرین اخبار بازار مسکن

مجله خانه لند مجموعه گران‌بهایی از اطلاعات ضروری معاملاتی و ملکی است که متناسب با آخرین قوانین و مقررات مصوب تنظیم و در اختیار قرار گرفته است. این اطلاعات پاسخگوی کلیه سوالات در خصوص تنظیم قراردادهای خرید و فروش و اجاره و معاملات موفق و پرسود است.

انتهای رپرتاژ آگهی

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha