• شنبه / ۱۶ تیر ۱۳۹۷ / ۱۲:۰۸
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 97041608811
  • خبرنگار : 30054

با شرکت در جشنواره یک جام و ۱۱ برنده

مسابقات فوتبال جام جهانی را در افق کوروش پیش‌بینی کنید

مسابقات فوتبال جام جهانی را در افق کوروش پیش‌بینی کنید

برای شرکت در جشنواره یک جام و ۱۱ برنده فروشگاه‌های زنجیره‌ای افق کوروش و بهره‌مندی از جوایز نقدی این جشنواره، تا ۲۴ تیرماه فرصت باقی است.

به گزارش سرویس بازار ایسنا، بنابر اعلام شرکت فروشگاه‌های زنجیره‌ای افق کوروش، همزمان با برگزاری بیست و یکمین مسابقات جام‌جهانی فوتبال ۲۰۱۸، جشنواره یک جام و ۱۱ برنده نیز از سوی شرکت فروشگاه‌های زنجیره‌ای همواره تخفیف افق کوروش با هدف پیش‌بینی مسابقات جام جهانی فوتبال برگزار شد.

این جشنواره تا ۲۴ تیرماه ۱۳۹۷ در شعب فروشگاه‌های زنجیره‌ای افق کوروش در سراسر کشور ادامه دارد و علاقه‌مندان و مشتریان با خرید بیش از ۳۰ هزار تومان و دریافت یک کُد در فاکتور می‌توانند ضمن ورود به سامانه #۵۰۰* و انتخاب گزینه "جام جهانی" و ثبت کد دریافتی ذیل فاکتور خود، در مسابقه پیش‌بینی نتایج مسابقات جام جهانی شرکت کنند.

افق کوروش اعلام کرد: این جشنواره با استقبال وسیعی از سوی مشتریان مواجه شده و تاکنون بیش از ۱۲۰ هزار نفر از علاقه‌مندان و فوتبال‌دوستان در فرآیند پیش‌بینی مسابقات فوتبال جشنواره یک جام و ۱۱ برنده افق کوروش شرکت کرده‌اند.

زمانِ قرعه‌کشی جشنواره یک جام و ۱۱ برنده افق کوروش، روز سوم مردادماه مصادف با میلاد با سعادت امام‌رضا (ع) خواهد بود و به ۱۱ برنده خوش‌شانس این جشنواره جایزه نقدی اهدا می‌شود.

جایزه جشنواره یک جام و ۱۱ برنده افق کوروش برای نفر اول ۴ میلیون تومان، نفرات دوم، سوم، چهارم هر یک ۳ میلیون تومان و نفرات پنجم، ششم و هفتم هر کدام ۲ میلیون تومان و نفر هشتم تا یازدهم نیز هر یک به قید قرعه یک میلیون تومان جایزه نقدی به همراه دارد.

همچنین نتایجِ پیش‌بینی رقابت‌های تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی فوتبال ۲۰۱۸ روسیه در جشنواره یک جام و ۱۱ برنده افق کوروش حاکی از آن است که حدود ۶۱ درصد از شرکت‌کنندگان دیدار تیم ملی فوتبال ایران و مراکش را به درستی پیش‌بینی کرده بودند؛ در بازی دوم تیم ملی فوتبال ایران با اسپانیا نیز ۵۷ درصد از شرکت‌کنندگان در این جشنواره، نتیجه رقابت‌ها را صحیح حدس زده بودند و در بازی نهایی و سرنوشت‌ساز تیم کشورمان با پرتغال نیز فقط ۳۴ درصد از مشارکت‌کنندگان توانستند نتیجه مساوی این رقابت را درست پیش‌بینی کنند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha