• چهارشنبه / ۱۸ بهمن ۱۳۹۶ / ۱۷:۳۱
  • دسته‌بندی: خوزستان
  • کد خبر: 96111810975
  • منبع : نمایندگی خوزستان

مدیرعامل شرکت کشت و صنعت میرزا کوچک خان عنوان کرد:

احداث کارخانه تولید شکر قهوه‌ای برای قطع وابستگی کشور به واردات

احداث کارخانه تولید شکر قهوه‌ای برای قطع وابستگی کشور به واردات

ایسنا/خوزستان مدیرعامل شرکت کشت و صنعت میرزا کوچک خان با اشاره به احداث نخستین کارخانه تولید شکر قهوه‌ای در کشور گفت: این کارخانه با هدف سرمایه‌گذاری در صنایع پایین دستی به منظور ایجاد ارزش افزوده و درآمد، ایجاد اشتغال پایدار در منطقه، تامین نیاز کشور و خروج از وابستگی به واردات شکر قهوه‌ای به بهره‌برداری رسید.

به گزارش ایسنا، ستار شکیبا امروز 18بهمن ماه در مراسم افتتاح نخستین کارخانه شکر قهوه‌ای کشور در خرمشهر اظهار کرد: با توجه به این‌که کشور هندوستان در تولید این نوع شکر پیشرو است، مهندس مشاور این پروژه از این کشور انتخاب شد و احداث این شرکت بیان واقعی از اقتصاد مقاومتی است .
 
وی افزود: این کارخانه با هدف سرمایه‌گذاری در صنایع پایین دستی به منظور ایجاد ارزش افزوده و درآمد، ایجاد اشتغال پایدار در منطقه، تامین نیاز کشور و خروج از وابستگی به واردات شکر قهوه‌ای به بهره‌برداری رسید.
 
مدیرعامل شرکت کشت و صنعت میرزا کوچک خان تصریح کرد: در سال ۹۳‌ نقشه‌های ساخت این کارخانه به ما تحویل داده شد و از جوانان صنعتگر دعوت به عمل آمد تا در ساخت تجهیزات یاری‌گر ما باشند .
 
شکیبا با بیان این‌که این کارخانه از سه خط بسته‌بندی تولید و آزمایشگاه مجهز برای انجام کارهای کنترل کیفی بهره‌مند است، گفت: این کارخانه در زمینی به مساحت ۲ هزار و ۵۰۰‌ متر با ۲ هزار و ۱۰۰ متر زیربنا احداث شده است .
 
مدیرعامل شرکت کشت و صنعت میرزا کوچک خان اظهار کرد: این‌ کارخانه برای ۳۰ نفر به صورت مستقیم و ۱۵ نفر به صورت فصلی اشتغال ایجاد کرده است .
 
وی ادامه داد: عمران اراضی مناطق آزاد شده و محروم، پس از جنگ در دستور کار دولت قرار گرفت که شرکت میرزا کوچک خان نیز از مصوبات دولت بوده است.
 
مدیرعامل شرکت کشت و صنعت میرزا کوچک خان خاطرنشان کرد: با تلاش‌های صورت گرفته برنامه عمران با تسطیح ۱۲ هزار هکتار اراضی، ایجاد دستگاه پمپاژ ۳۶ مترمکعب در ثانیه و سیستم زهکشی پیشرفته انجام شد .


انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha