• چهارشنبه / ۱۳ تیر ۱۴۰۳ / ۰۷:۰۴
  • دسته‌بندی: خوزستان
  • کد خبر: 1403041308470
  • خبرنگار : 50228

در جلسه بررسی ‌ورزشگاه‌های‌ فولاد و غدیر با حضور نماینده سازمان لیگ چه گذشت؟

در جلسه بررسی ‌ورزشگاه‌های‌ فولاد و غدیر با حضور نماینده سازمان لیگ چه گذشت؟

ایسنا/خوزستان در جلسه ای با حضور مدیران، مسئولان ورزشی خوزستان و نماینده سازمان لیگ فوتبال، مشکلات و ایرادات استادیوم‌های فولاد و غدیر اهواز مورد بررسی قرار گرفت.

در این جلسه که شامگاه ۱۲ تیرماه با حضور حمید بنی تمیم مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان، عبدالکاظم طالقانی رییس هیات فوتبال استان، هوشنگ نصیرزاده مدیرعامل باشگاه فولاد، سعید رکابی قائم مقام باشگاه استقلال خورستان و امیرحسین فراهانی نماینده سازمان لیگ فوتبال در اهواز برگزار شد، در خصوص مباحث مختلف و ایرادات استادیوم‌های شهدای فولاد و غدیر اهواز بحث و تبادل نظر شد و تصمیماتی درباره رفع مشکلات آن‌ها تا پیش از شروع لیگ گرفته شد.

به گزارش ایسنا، مسئولان استانی و باشگاهی در خصوص رفع مشکلات اعلام شده از سوی سازمان لیگ در دو ورزشگاه شهر اهواز و برخی موارد دیگر اعلام آمادگی کرده‌ تا هرچه سریعتر مشکلات موجود با برنامه ریزی و اقدام مناسب مرتفع شوند تا خللی در شروع مسابقات به وجود نیاید.

حمید بنی تمیم مدیر کل ورزش و جوانان خوزستان نیز اعلام کرد از تاریخی که ایرادات استادیوم‌ها از سوی سازمان لیگ اعلام شد، موضوع اصلاح آن‌ها در دستور کار اداره‌کل قرار گرفته و تا حصول نتیجه نیز پیگیری خواهد شد.

همچنین عبدالکاظم طالقانی رییس هیات فوتبال استان اعلام کرد هیات فوتبال در کنار باشگاه‌ها خواهد بود و قطعا تا پیش از شروع مسابقات، نواقص اعلامی رفع خواهد شد. 

امیرحسین فراهانی نماینده سازمان لیگ فوتبال ایران نیز در این جلسه عنوان کرد: طبق بازدیدهای میدانی و مذاکرات صورت گرفته و همچنین جدیتی که از سوی مسئولان ذیربط مشاهده شد، قطعا تمام اراده مسئولان این خواهد بود که با رفع مشکلات موجود در ورزشگاه‌ها، شرایط استاندارد میزبانی برای دو باشگاه خوزستانی مهیا شود.

وی در خصوص الزامات فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ برای استادیوم های لیگ برتر، اظهارکرد: الزامات کنفدراسیون فوتبال آسیا در خصوص ورزشگاه‌ها کاملا مشخص است و این بازدیدها و ممیزی‌ها هر ساله صورت می‌گیرد. امسال نیز با توجه به شرایط موجود برخی موارد دیگر اضافه شده است که باشگاه‌ها باید طبق استانداردهای اعلام شده ورزشگاه‌ها را تجهیز  کنند.
 
وی عنوان کرد: از جمله موارد مورد بازدید وضعیت چمن، نور زمین، نور فضاهای خارجی ورزشگاه، گیت‌های ورودی تماشاگران آقایان و بانوان، سکوی مختص تماشاگران بانوان، فضاهای مورد نیاز جهت استفاده از سیستم کمک داور ویدیویی، سیستم بلیت فروشی و موارد مربوط به ایمنی و امنیتی تماشاگران است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha