• یکشنبه / ۱۹ آذر ۱۳۹۶ / ۱۲:۴۲
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 96091910103
  • خبرنگار : 30054

فارسی نیک؛ بازار مولوی در دنیای مجازی

فارسی نیک؛ بازار مولوی در دنیای مجازی

از گذشته تاکنون بسیاری از خانوارها، صاحبان کسب‌وکار، شرکت‌ها و سازمان‌ها به منظور دسترسی به قیمت مناسب‌‏تر کالاهای مصرفی، بازار مولوی را برای خرید عمده انتخاب می‏‌کردند. با شکل‏‌گیری شیوه‏‌های نوین در خرده‌‏فروشی کالاهای مصرفی، بازار مولوی به تدریج فروغ گذشته را از دست داده و سهم خود از تبادلات اقتصادی را به رقبای قدرمند واگذاشته است.

به گزارش سرویس بازار ایسنا، عمده فروشی آنلاین فارسی نیک یکی از پروژه‌هایی است که راه‌‏حل‏ نوینی در بستر تجارت الکترونیک را به مشتریان کالاهای مصرفی ارائه می‌کند. فارسی نیک پس از حدود یک سال از زمان راه‌اندازی وب‌سایت خود در زمینه فروش اینترنتی و عمده موادغذایی، شوینده و بهداشتی، توانسته است به بزرگ‌ترین فروشگاه اینترنتی در حوزه عمده‌فروشی موادغذایی تبدیل شود. مجموعه فارسی نیک خدمات متنوعی را به مشتریان ارائه می‌‏دهد تا بتوانند با صرف کمترین زمان، بیشترین رضایت را از خرید خود کسب کنند.

مشتریان عمده موادغذایی می‌توانند با ورود به وب‌سایت فارسی نیک و مقایسه محصولات شرکت‌ها با یکدیگر، کالای مورد نظر خود را پیدا کرده و با مشاهده اطلاعات و قیمت محصول سفارش خود را به‌صورت آنلاین ثبت کنند. همچنین برای رفاه حال مشتریان امکان سفارش تلفنی نیز وجود دارد.

رستوران‌‏ها، هتل‌‏ها، شرکت‌‏ها، سازمان‌‏ها و... می‌‏توانند با ارائه فهرست خرید هفتگی و ماهانه خود، بهترین پیشنهادهای قیمتی را از سوی کارشناسان عمده فروشی آنلاین فارسی نیک دریافت کنند. 

محصولات عرضه شده در عمده فروشی آنلاین فارسی نیک از چند طریق قابل دسترس هستند. این امکان برای مشتریان وجود دارد تا نام محصول مورد نظر خود را در قسمت جست‌وجوی هوشمند سایت وارد کرده و آن را پیدا کنند. مشتریانی که گروه کالایی خاصی مورد نیازشان است، می‌توانند با انتخاب یک طبقه‌بندی از فهرست اصلی وب‌سایت، تمامی محصولات آن گروه را مشاهده کنند.

یک امکان بسیار خوب که در وب‌سایت فارسی نیک در نظر گرفته شده این است که کالاهای موجود بر اساس نیاز مشتریان مختلف نیز طبقه‌بندی جداگانه‌ای دارند. به‌عنوان مثال اگر یک مشتری مراسم یا همایشی پیش‌رو دارد، می‌تواند وارد بخش مراسم و همایش‌ها شده و تمامی اقلامی که مورد نیاز یک مراسم است را در آنجا مشاهده و درصورت نیاز به سبد خرید خود اضافه کند.

در وب‌سایت فارسی نیک مشتریان به راحتی می‌توانند به لیستی از تمامی کالاها و قیمت‌ها دسترسی داشته باشند که به‌صورت فهرست وار در یک صفحه مجزا با عنوان "لیست قیمت محصولات سایت" قرار داده شده است تا مشتریان بتوانند با توجه به نیاز خود در سریع‌ترین و راحت‌ترین حالت ممکن خرید خود را انجام دهند.

امکان پرداخت آنلاین از طریق درگاه اینترنتی و همینطور پرداخت وجه هنگام تحویل سفارش نیز روش‌های پرداختی هستند که در وب‌سایت فارسی نیک در نظر گرفته شده است.

ویژگی دیگر وب‌سایت فارسی نیک این است که تولیدکنندگان کالا نیز می‌توانند محصولات خود را در قالب "نمایشگاه برند"، به منظور فروش عمده عرضه کرده و ضمن رقابت با سایر برندهای موجود، از این طریق بتوانند با صرف هزینه بسیار پایین به نوعی یک فروشگاه آنلاین برای محصولات خود داشته باشند و به بازار آنلاین نیز دست یابند.

هر برند در فارسی نیک دارای یک صفحه اختصاصی است که در آن همه اطلاعات مربوط به برنده به همراه محصولات آورده شده است. در واقع فارسی نیک به عنوان نماینده فروش بی‌‏واسطه شرکت‌های تولیدکننده در دنیای مجازی فعالیت می‏‌کند. بنابراین همه تولیدکنندگان موادغذایی، بهداشتی و شوینده نیز می‏‌توانند محصولات خود را به بازار عرضه کنند.

"نمایشگاه آنلاین برندها (ناب)" در فارسی نیک محل عرضه بهترین برندهای مواد غذایی، شوینده و بهداشتی است. به عبارت بهتر این سایت یک بازار مولوی را در دنیای مجازی ایجاد کرده است که در آن مشتریان می‌‏توانند بدون واسطه از شرکت‌های تولیدکننده خرید کرده و از تخفیفات نقدی و حجمی متنوعی نیز برخوردار شوند. در حال حاضر بیش از ۱۲۰ برند، در قالب بیش از ۳هزار محصول در فروشگاه فارسی نیک عرضه می‌‏شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha