• سه‌شنبه / ۱۸ مهر ۱۳۹۶ / ۱۶:۰۳
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 96071810012
  • خبرنگار : 30054

ریحون، فودکورتی به وسعت یک شهر

ریحون، فودکورتی به وسعت یک شهر

آیا تا به حال به این فکر کرده‌اید که چه کارهایی را می‌توان به صورت آنلاین انجام داد؟ امروزه با پیشرفت سریع فن‌آوری و بیشتر شدن سامانه‌های هوشمند، میزان چشمگیری از کارهای روزمره، تبدیل به یک سری فرآیندهای آنلاین و الکترونیکی شده‌اند.

به گزارش سرویس بازار ایسنا، سامانه سفارش آنلاین غذای ریحون در یادداشتی توضیحاتی را در خصوص فعالیت این سامانه ارایه کرد.

در این خصوص می‌خوانیم: در بدو ورود سامانه‌های هوشمند به زندگی روزمره، تراکنش و فعالیت‌های بانکی خودنمایی می‌کردند؛ اما با گذر زمان، کم کم بسیاری از کارهای روزمره و حتی ضروری، تبدیل به یک سری فعالیت‌های هوشمند و آنلاین شدند. از تراکنش‌های بانکی گرفته تا پرداخت قبض‌های برق و تلفن و حتی درخواست تاکسی یا خرید کالا، امروزه به صورت اینترنتی انجام می‌شوند. نکته جالب در مورد هوشمند شدن زندگی امروزی، اضافه‌شدن سامانه‌های سفارش آنلاین غذا است. به طوری که شما به کمک این سامانه‌ها، از میان منوی هزاران رستوران در سراسر شهر، می‌توانید غذای مورد نظر خود را انتخاب کرده و آن را در کوتاه‌ترین زمان ممکن، در محل مورد نظر تحویل بگیرید.

ریحون یک سامانه سفارش آنلاین غذاست که دو سال پیش به طور رسمی فعالیت خود را در این زمینه آغاز کرده است. حالا سوال اینجاست که ریحون چیست و چرا باید غذای خود را به صورت آنلاین از ریحون سفارش دهیم؟ دلیل‌های زیادی برای این کار وجود دارد؛ چرا که سامانه ریحون، قابلیت‌ها و امکانات زیادی را در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد. ریحون در حال حاضر، امکان سرویس‌دهی به سراسر شهرهای استان تهران شامل پردیس، دماوند، گیلاوند، شهرری و همچنین استان البرز (کرج) را دارد؛ در نتیجه شما می‌توانید از میان منوی بیش از ۱۵۰۰ رستوران خوب، غذای مورد نظر خود را انتخاب کرده و تنها با چند کلیک، در کوتاه ترین زمان و ساده‌ترین شکل ممکن، سفارش آنلاین غذای خود را ثبت کرده و آن را در محل مورد نظر تحویل بگیرید.

برای انتخاب غذای مورد نظر ریحون امکانات زیادی را به کاربران خود می‌دهد؛ برای مثال شما با تنها با یک کلیک، می‌توانید رستوران‌ها اطراف محل سکونت خود را مشاهده کرده و از بین آنها گزینه مورد نظر خود را انتخاب کنید؛ از سوی دیگر، می‌توانید رستوران‌ها را بر اساس نوع غذا برای نمونه پیتزا ، برگر، کبابی وغیره دسته‌بندی کنید تا راحت‌تر بتوانید غذا و رستوران مورد نظر خود را انتخاب کنید.

پشتیبانی بهتر، خدمات بهتر

از دیگر ویژگی‌های سامانه ریحون می‌توان به تیم بسیار قوی پشتیبانی اشاره کرد؛ چرا که این تیم از ۷ صبح تا ۱۲ شب، همواره در حال پاسخگویی به سوال‌ها و مشکلات کاربران هستند؛ برای مثال اگر به هر دلیلی، سفارش شما به مشکل برخورد کند؛ در کمتر از چند دقیقه، تیم پشتیبانی وارد عمل شده و موضوع را به سرعت پیگیری خواهد کرد. به طور کلی به دو روش می‌توان از ریحون سفارش آنلاین غذا ثبت کرد؛ اول اینکه به وب‌سایت این سامانه رفته و پس از انتخاب منطقه مورد نظر یا رستوران، سفارش خود را ثبت کنید؛ راه دوم و البته آسان‌تر، استفاده از اپلیکیشن هوشمند ریحون است؛ به طوری که شما به کمک اپلیکیشن ریحون، می‌توانید تنها با چند کلیک، از منوی بیش از یک هزار و ۵۰۰ رستوران خوب در سراسر شهر، غذای خوشمزه خود را انتخاب کرده و آن را در محل مورد نظر دریافت کنید؛ همچنین می‌توانید هزینه سفارش را به کمک درگاه‌های بانکی مثل پاسارگاد، به صورت آنلاین پرداخت کنید. به خاطر داشته باشید که در حالا حاضر، امکان دانلود اپلیکیشن ریحون از سرویس‌های سیب اپ برای سیستم عامل iOS و گوگل پلی به همراه بازار برای سیستم عامل‌های اندروید امکان‌پذیر است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha