• دوشنبه / ۲۸ فروردین ۱۳۹۶ / ۱۴:۴۲
  • دسته‌بندی: صنفی،فرهنگی‌ودانشجویی
  • کد خبر: 96012812453
  • خبرنگار : 71491

رییس دانشگاه هنر مطرح کرد

پرداخت بیش از 5 میلیارد ریال وام به دانشجویان دانشگاه هنر در سال گذشته

پرداخت بیش از 5 میلیارد ریال وام به دانشجویان دانشگاه هنر در سال گذشته

رییس دانشگاه هنر از اعطای 5 میلیارد ریال وام دانشجویی به دانشجویان این دانشگاه در سال 95 خبر داد.

غلامرضا اکرمی در گفت و گو با خبرنگار ایسنا در خصوص طرح های پژوهشی که در سال 95 در این دانشگاه اجرا شده است گفت: 5 مورد از این طرح های پژوهشی طرح های کلان و مابقی طرح های خرد و میانه بوده اند.

وی از پرداخت 5میلیارد و 349ملیون و 390 هزار ریال وام به دانشجویان دانشگاه هنر در سال 95 خبرداد و گفت: با توجه به بالابودن هزینه‌های رشته های هنری در تلاش هستیم مبالغ  وام‌های اعطایی به دانشجویان را افزایش دهیم.

رییس دانشگاه هنر اظهار کرد:در سال تحصیلی گذشته 1902 وام تحصیلی در نیم سال اول و 2854 وام تحصیلی در نیم سال دوم  ،952 وام مسکن در نیم سال اول و 952 وام تحصیلی در نیم سال دوم و 1902 وام شهریه در نیم سال اول و 1902 وام شهریه در نیم سال دوم تحصیلی به دانشجویان دانشگاه هنر داده شده است.

وی با اشاره به آمار ارتقای اساتید دانشگاه هنر در سال 95 افزود: 4 استاد ، 19 دانشیار و 15 استادیار  در سال گذشته ارتقا یافتهاند.

اکرمی گفت: مرکز مشاوره دانشجویی دانشگاه هنر به دلیل ارائه مناسب خدمات مشاوره ای به دانشجویان، برای چهارمین بار متوالی به عنوان مرکز مشاوره فعال کشوری در سال ۱۳۹۵ انتخاب شد که این موضوع موجب افتخار این دانشگاه است .زیرا توانسته در این حوزه خدمات مناسبی ارائه دهد و دانشجویان را مورد حمایت قرار دهد.

رییس دانشگاه هنر از اضافه شدن 9 جشنواره به جشنواره‌های دانشجویی این دانشگاه در سال گذشته خبر داد و گفت: جشنواره دانشجویی صنایع دستی گنجینه، جشنواره دانشجویی موسیقی صبا و جشنواره دانشجویی نمایشنامه نویسی سخن از جمله جشنواره‌هایی هستند که در سال 95 برای اولین با در دانشگاه هنر برگزار شدند و همچنین جشنواره تئاتر دانشگاهی ایران با همکاری وزارت علوم در سال 95 در این دانشگاه برگزار شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha