• جمعه / ۷ خرداد ۱۳۹۵ / ۱۱:۳۱
  • دسته‌بندی: ادبیات و کتاب
  • کد خبر: 95030703800
  • منبع : نمایندگی فارس

معرفی برترین‎های دومین جشنواره ادبیات کودک شیراز

معرفی برترین‎های دومین جشنواره ادبیات کودک شیراز

مراسم پایانی دومین جشنواره ادبیات کودک شیراز در مجموعه فرهنگی هنری «حافظ» این شهر برگزار شد و برگزیدگان معرفی شدند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه فارس، معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس پنجشنبه 6 خرداد ماه در آئین پایانی دومین جشنواره ادبیات کودک شیراز، ضمن قدردانی از اعضای هیئت داوران، گفت: در روند شکل‌گیری این جشنواره، ابتدا تیم اجرایی و کارشناسی، مشخص و برنامه ریزی و تدوین فراخوان انجام شد.

بهاره شفیعی با بیان اینکه فراخوان جشنواره نیمه آذرماه 94 منتشر شد، گفت: در مجموع ٧٠٠ اثر در بخش داستان، ١٥ کتاب در بخش تصویرگری، ٢٤٠ اثر در زمینه شعر به دبیرخانه رسید.

شفیعی گفت: پس از انجام داوری، در بخش داستان چاپ نشده ٦٥ اثر، داستان چاپ شده ٢٠ اثر، شعر چاپ نشده ٨٠ اثر و شعر چاپ شده ١١ اثر وارد مرحله نهایی داوری شد.

معاون فرهنگی ارشاد فارس همچنین از برگزاری 2 کارگاه آموزشی در حوزه داستان و شعر کودک خبر داد و گفت: این کارگاه‌ها با حضور مصطفی رحماندوست و آتوسا صالحی در مجتمع فرهنگی حافظ شیراز برگزار شد.

در پایان دومین جشنواره ادبیات کودک شیراز از 22 صاحب اثر برتر، در حوزه‌های داستان چاپ نشده، داستان چاپ شده، تصویرگری، شعر چاپ شده و شعر چاپ نشده و در 2 گروه سنی 12 تا 18 سال و 18 سال به بالا قدردانی شد.

در بخش داستان چاپ نشده 18 سال به بالا، مهدی باتقوا، لیلا برزگر، فرخنده رضاپور عناوین اول تا سوم را کسب کردند و از مطهره قوی دل و بهمن پگاه راد قدردانی شد.

در بخش داستان چاپ نشده 12 تا 18 سال بهار اصفهانی، رضا منصوری و محسن محمدی، در بخش داستان چاپ شده 12 تا 18 سال، ملیکا گلی، در بخش داستان چاپ شده 18 سال به بالا، زهرا فرشاد و محمد گودرزی دهریزی، در بخش تصویری گری، حسن عامه کن، نگین احتسابیان و نازنین عباسی، در بخش شعر چاپ نشده 18 سال به بالا سیده نرگس میرفیضی، دادیار حامدی و میترا یگانه، در شعر چاپ نشده 12 تا 18 سال، فاطمه فرزانه، در شعر چاپ شده 18 سال به بالا، منیره هاشمی، زهرا داوری و خاتون حسنی، موفق به کسب عناوین برتر شدند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha