• دوشنبه / ۲۸ دی ۱۳۹۴ / ۱۱:۴۳
  • دسته‌بندی: توپ و تور
  • کد خبر: 94102816632
  • خبرنگار : 71419

انتقاد شهنازی از برنامه‌ریزی سازمان لیگ والیبال

انتقاد شهنازی از برنامه‌ریزی سازمان لیگ والیبال

سرمربی تیم والیبال سایپا با انتقاد از برنامه ریزی سازمان لیگ فدراسیون والیبال گفت: وقتی قانونی را تنظیم می کنیم باید همه به آن پایبند باشیم.

سرمربی تیم والیبال سایپا با انتقاد از برنامه ریزی سازمان لیگ فدراسیون والیبال گفت: وقتی قانونی را تنظیم می کنیم باید همه به آن پایبند باشیم.

ناصر شهنازی بعد از نمایش پایاپای و نزدیک و شکست تیمش در ست پنجم مقابل پیکان اظهار کرد: بازی امروز نشان داد که لیگ برتر والیبال ایران هم مثل تیم ملی رشد کرده و پیشرفت زیادی را در بازی‌ها شاهد هستیم. بازی خیلی تماشاگر پسندی را از بازیکنانم دیدم. از تمام بازیکنانم راضی هستم. آن‌ها تا امتیاز پایانی پنج ست تلاش کردند و زحمت کشیدند. آن ها در بازی قبلی هم پنج ست جنگیدند و در این مسابقه هم پنج ست به سختی مبارزه کردند. آنها هر چه در توان داشتند، ارائه دادند و من از آن‌ها راضی هستم.

وی با انتقاد از برنامه ریزی سازمان لیگ و تغییر زمان برگزاری بازی‌ها گفت: نباید این شرایط پیش بیاید. وقتی قانونی مصوب می شود دیگر نباید برای آن استثنا قائل شد. بنا به مسائلی که نمی دانستم چه بود در دور رفت گفتند باید با ارومیه در تهران بازی کنید. قبول کردیم اما گفتیم در دور برگشت هم از حق بازی خانگی برابر ارومیه دفاع خواهیم کرد اما مسئولان نپذیرفتند و گفتند در دور برگشت باید به ارومیه بروید. این ضعف است. الان ما مجبوریم چند مسابقه خارج از خانه داشته باشیم و سفرهای طولانی پشت سر هم انجام دهیم. همین موضوع فشار مضاعفی برای تیم ما آورد. امیدوارم این قانونمندی سال‌های آینده بهتر ایجاد شود.

شهنازی در پایان گفت: همه فکر می کنند تیم ما هزینه بالایی کرده است. تیم ما تنها یک پنجم پیکان و بانک سرمایه هزینه کرده است. امسال در لیگ از نظر هزینه در رده نهم هستیم. بازیکنان ما آنقدر خوب کار می کنند که با تیم های بزرگ پایاپای پیش می روند. از کادر فنی و مربیانی که کنارم هستند واقعا متشکرم. ما یک تیم هستیم که همه با هم برای موفقیت کار می کنیم و من از همه آنها ممنونم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha