• سه‌شنبه / ۱۲ تیر ۱۴۰۳ / ۰۹:۳۵
  • دسته‌بندی: توپ و تور
  • کد خبر: 1403041207788
  • خبرنگار : 71460

واکنش کاپیتان والیبال فرانسه به قهرمانی در لیگ‌ملت‌ها

واکنش کاپیتان والیبال فرانسه به قهرمانی در لیگ‌ملت‌ها

بنجامین تونیوتی قهرمانی فرانسه در المپیک را ارزشمند خواند و عنوان کرد تیمش به دنبال حضور موفق در پاریس است.

به گزارش ایسنا، تیم ملی والیبال فرانسه به مدال طلای لیگ ملت‌ها دست یافت و توانست با نتیجه ۳ بر یک ژاپن را شکست دهد.

بنجامین تونیوتی، کاپیتان تیم فرانسه در ارزیابی‌اش از قهرمانی فرانسه در لیگ ملت‌ها گفت: قهرمانی در این دوره اصلا راحت به دست نیامد.  هر دو تیم فرانسه و ژاپن خسته بودند و فینال نیز بسیار سخت بود. ژاپن تیم واقعاً بزرگی است، آنها یک سیستم دفاعی بسیار سازمان یافته دارند و خوشحالم که در نهایت قهرمان شدیم. من فکر می‌کنم که هنوز جا برای پیشرفت در تیم ما وجود دارد. در حال حاضر زیاد به پاریس فکر نمی‌کنیم و می‌خواهیم کمی استراحت کنیم و در ادامه آماده المپیک خواهیم شد. قطعا ما برای قهرمانی در المپیک بازی خواهیم کرد و می خواهیم در خانه قهرمانی را به دست بیاوریم. مهمترین موضوع در المپیک این است که اشتباهات فردی بازیکنان به حداقل برسد.

لیگ ملت ها رویداد کلیدی امسال نیست. به ویژه برای فرانسوی ها که به دنبال تکرار قهرمانی در المپیک هستند.  به همین خاطر لیگ ملت‌ها برای خیلی از تیم‌ها جنبه  آماده‌سازی برای المپیک داشت.

او درباره اینکه کدام تیم‌ها در المپیک شانس قهرمانی دارند افزود: در المپیک هر تیمی برای برد به زمین می‌آید و این کار را سخت می کند. آمریکا، لهستان و ایتالیا جدی ترین رقیبان ما در این دوره هستند اما از طرفی مثلا  کانادا می تواند آمریکا را شکست دهد، آرژانتینی ها سه سال پیش مدال برنز را کسب کردند، صربستان بدون هیچ فشاری به پاریس می رود و آلمان و ژاپن هم تیم های خوبی هستند. 

حدود سه هفته تا بازی های المپیک باقی مانده و گفته شده است اروین ان‌گاپت در المپیک حضور خواهد داشت. این بازیکن مدت‌ها دچار مصدومیت بوده است و در لیگ ملت‌ها نیز با احتیاط کادر فنی بازی کرد. در واقع کادر فنی فرانسه نمی خواست قبل از بازی های المپیک ریسک کند. 

فرانسه قهرمان دوره قبل المپیک، در پاریس با اسلوونی، کانادا و صربستان هم گروه شده است. 

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha