• شنبه / ۲۶ دی ۱۳۹۴ / ۱۵:۰۵
  • دسته‌بندی: توپ و تور
  • کد خبر: 94102615196
  • خبرنگار : 71419

صف آرایی بانک سرمایه مقابل غول‌کش لیگ والیبال

صف آرایی بانک سرمایه مقابل غول‌کش لیگ والیبال

هفته هفدهم لیگ برتر والیبال روز یکشنبه 27 دیماه با پنج مسابقه پیگیری خواهد شد و بانک سرمایه در صورت شکست حریف غول کش خود صدرنشین قطعی جدول مسابقات خواهد بود.

هفته هفدهم لیگ برتر والیبال روز یکشنبه 27 دیماه با پنج مسابقه پیگیری خواهد شد و بانک سرمایه در صورت شکست حریف غول کش خود صدرنشین قطعی جدول مسابقات خواهد بود.

به گزارش ایسنا، هفته ششم دور برگشت لیگ برتر والیبال فردا (یکشنبه) 27 دی‌ماه با پنج دیدار پیگیری می‌شود. تیم والیبال بانک سرمایه در نخستین مسابقه این هفته که از ساعت 15 به میزبانی خانه والیبال تهران برگزار می شود، به مصاف متین صالحین ورامین می رود. بانک سرمایه هم اکنون با 41 امتیاز از 14 برد در رتبه دوم قرار دارد و در صورت شکست، حریف خود (متین) به صدر جدول خواهد رفت.

تیم والیبال متین صالحین ورامین در دیدار رفت که 24 آبان ماه برگزار شد، سه بر صفر به پیروزی رسید و این موضوع دومین دلیل انگیزه بازیکنان بانک سرمایه برای پیروزی در این مسابقه خواهد بود.

بانک سرمایه برای این دیدار حساس دیگر بازیکن محروم ندارد و مصطفی کارخانه سرمربی این تیم با تمام توان به مصاف متین می‌رود. متینی ها با 29 امتیاز از 9 برد در رتبه چهارم هستند.

خودروسازان لیگ برتر در دومین مسابقه خانه والیبال تهران در هفته هفدهم به مصاف یکدیگر می روند. پیکانی ها که با 37 امتیاز از 13 برد در جایگاه سوم جدول قرار دارند هر نتیجه ای کسب کنند جایگاه سومی آنان تغییر نخواهد کرد. اما سایپا که در رتبه هفتم است می تواند با شکست پیکان یک پله صعود را تجربه کند. شهرآورد رفت دو تیم سه بر دو به سود پیکان به پایان رسید.

برنامه کامل هفته هفدهم لیگ برتر والیبال به قرار زیر است:

تهران، ساعت 15: خانه والیبال

بانک سرمایه – متین صالحین ورامین

تهران، ساعت 17: خانه والیبال

سایپا تهران – پیکان تهران

تبریز، ساعت 17: سالن شهید اقدمی

شهرداری تبریز – کاله مازندران

زاهدان، ساعت 17: سالن استانداری

گوهر کویر زاهدان – ثامن الحجج خراسان

گنبد، ساعت 17: سالن المپیک

بازرگانی جواهری گنبد – آرمان ورزشی اردکان

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha