• یکشنبه / ۲۰ دی ۱۳۹۴ / ۱۰:۲۴
  • دسته‌بندی: توپ و تور
  • کد خبر: 94102011159
  • خبرنگار : 71419

فرار رو به جلوی ورمیلیو و سکوت فدراسیون والیبال

فرار رو به جلوی ورمیلیو و سکوت فدراسیون والیبال

در حالی که کمیته انضباطی رای به جریمه و محرومیت ورمیلیو پاسور ایتالیایی تیم پیکان داده، این بازیکن در مصاحبه با رسانه های خارجی و همچنین فعالیت در فضای مجازی همچنان حاشیه های هفته سیزدهم لیگ برتر را ادامه می دهد.

در حالی که کمیته انضباطی رای به جریمه و محرومیت ورمیلیو پاسور ایتالیایی تیم پیکان داده، این بازیکن در مصاحبه با رسانه های خارجی و همچنین فعالیت در فضای مجازی همچنان حاشیه های هفته سیزدهم لیگ برتر را ادامه می دهد.

به گزارش ایسنا، هفته سیزدهم لیگ برتر والیبال با حاشیه هایی همراه بود که بسیاری از علاقه مندان والیبال را متاثر کرد. رویارویی دوباره ملی پوشان شاخص ایران با والری ورمیلیو ایتالیایی از همان ابتدای بازی کار را به حاشیه برد.

پاسور ایتالیایی تیم والیبال پیکان با حرفه ای گری و زیرکی خاصی سعی در مدیریت جریان بازی و همچنین ایجاد جنگ روانی علیه بازیکنان حریف داشت. در مقابل، بازیکنان ملی پوش بانک سرمایه هم که حاضر نیستند در هیچ میدانی تسلیم حریف شوند، به کری خوانی زیر تور پرداختند. همین موضوع فضای بازی را ملتهب کرد.

در پایان مسابقه وقتی بازیکنان دو تیم طبق عرف معمول با یکدیگر دست می دادند، ورمیلیو برخورد نامناسبی با محمد موسوی انجام داد و سرعتی زن تیم ملی ایران را هل داد. مهدی مهدوی هم که به قول خودش از فحاشی پاسور ایتالیایی پیکان به شدت عصبانی بود در عکس العملی با پا به ورمیلیو ضربه زد. البته با دخالت سایر بازیکنان و مربیان و عوامل اجرایی ماجرا ختم به خیر شد.

اما همگان از جمله ناظر بازی شاهد بودند که تقصیر ورمیلیو در ایجاد تنش، فحاشی و حتی درگیری فیزیکی بعد از مسابقه اگر بیشتر از بازیکنان ایرانی نبوده، کمتر از آن ها هم نبوده است.

خوشبختانه از آن جایی که این بازی پخش مستقیم تلویزیونی داشت، دوربین های صدا و سیما تمام حاشیه های این دیدار را ضبط کرده و جلسه کمیته انضباطی رای قاطعانه درباره خاطیان این دیدار داد.

اما در حالی که همه تصور می کردند، حاشیه های هفته سیزدهم لیگ تمام شده است، والری ورمیلیو همچنان بر پیگیری حواشی این مسابقه اصرار دارد. او برای فرار رو به جلو در مصاحبه با رسانه های خارجی با متهم کردن موسوی و مهدوی بازی در لیگ ایران را مثل جنگ توصیف کرده است. همچنین مدعی است که تقصیری نداشته و از سوی بازیکنان ایران مورد ضرب و شتم قرار گرفته است.

جدای از اینکه چقدر گفته های این بازیکن خارجی با واقعیت منطبق است، صرف نشر چنین اخباری در رسانه های خارجی موجب سیاه نمایی فضای عمومی ورزش ایران می شود. همچنین تکرار اتهام علیه شاخص ترین بازیکنان ایران در فضای رسانه های عمومی موجب عکس العمل آن ها و تشدید حاشیه های لیگ برتر والیبال خواهد شد.

فراموش نکنیم که لیگ برتر والیبال ایران هنوز در مرحله مقدماتی است و احتمال رویایی دو تیم پیکان و بانک سرمایه در مراحل حساس تر و حذفی لیگ هم وجود دارد.

با این شرایط باید پرسید که چرا باشگاه پیکان به عنوان یکی از ریشه دارترین تیم های والیبال ایران و آسیا و همچنین فدراسیون والیبال به عنوان متولی اصلی این رشته سعی در مدیریت رفتار والری ورمیلیو و کاهش حاشیه های لیگ ندارند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha