• دوشنبه / ۱۴ دی ۱۳۹۴ / ۱۳:۴۸
  • دسته‌بندی: توپ و تور
  • کد خبر: 94101407818
  • منبع : نمایندگی خراسان رضوی

فرهاد ظریف: دفاع خوب موسوی باعث شد ثامن را شکست دهیم

فرهاد ظریف: دفاع خوب موسوی باعث شد ثامن را شکست دهیم

لیبروی مشهدی تیم بانک سرمایه تهران گفت: عملکرد فوق‌العاده موسوی دردفاع روی تور در ست چهارم باعث شد این دیدار سخت و نفس‌گیر را با پیروزی به پایان برسانیم.

لیبروی مشهدی تیم بانک سرمایه تهران گفت: عملکرد فوق‌العاده موسوی دردفاع روی تور در ست چهارم باعث شد این دیدار سخت و نفس‌گیر را با پیروزی به پایان برسانیم.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)- منطقه خراسان، فرهاد ظریف پس از پیروزی تیمش مقابل ثامن‌الحجج(ع)خراسان اظهار کرد: در ابتدا باید یک عذرخواهی از مردم مشهد داشته باشم که امسال به اجبار نتوانستم در شهر خودم فعالیت ورزشی خود را دنبال کنم.

وی اضافه کرد: بعد از یک سال حضور در شهر مشهد، بعضی از دوستان، علاقه‌ای نداشتند که این فصل را در خدمت تیم شهرم باشم. با توجه به اینکه به صورت حرفه‌ای زندگی می کنم تصمیم گرفتم به همراه برادرم برای تیم بانک سرمایه در این فصل از مسابقات به میدان برویم.

ظریف در خصوص پیروزی نزدیک تیمش مقابل ثامن الحجج(ع) مشهد تصریح کرد: زمانی که 2 ست را واگذار کردیم، هیچ چیزی برای از دست دادن نداشتیم و با تمام توان بازی خود را ادامه دادیم.

لیبروی بانک سرمایه خاطرنشان کرد: در ست چهارم زمانی که با نتیجه 23-16 از حریف عقب افتاده بودیم، دفاع‌های خوب محمد موسوی بر روی تور باعث شد که به بازی برگردیم و نتیجه را به نفع خود به پایان برسانیم.

وی افزود: برایم افتخار بزرگی است که در تیم بزرگ بانک سرمایه و کنار ملی‌پوشان این تیم، والیبال خود را دنبال می‌کنم. همچنین کار کردن با کارخانه برایم لذت‌بخش است و خیلی خوشحالم که بعد از چند سال توانستم افتخار شاگردی این مربی ارزنده را داشته باشم.

ظریف در خصوص آکادمی تخصصی خود که در مشهد در حال فعالیت است بیان کرد: خوشبختانه این آکادمی چند وقتی است که فعالیت خود را به صورت رسمی آغاز کرده است. متاسفانه به دلیل حضور در مسابقات تا اسفندماه نمی‌توانم در کنار این عزیزان باشم. در حال حاضر نزدیک به 170 بازیکن در بخش پسران و دختران در حال فعالیت هستند و مطمئن باشید در آینده استعدادهای زیادی از این آکادمی به والیبال خراسان معرفی خواهد شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha