• سه‌شنبه / ۲۴ آذر ۱۳۹۴ / ۱۲:۰۴
  • دسته‌بندی: کشتی، رزمی
  • کد خبر: 94092413832
  • خبرنگار : 71468

لرستانی: بنا حتما برای دلخوری کشتی‌گیران پاسخی دارد/ امیدوارم او از تصمیمش پشیمان نشود

لرستانی: بنا حتما برای دلخوری کشتی‌گیران پاسخی دارد/ امیدوارم او از تصمیمش پشیمان نشود

عضو شورای فنی کشتی فرنگی گفت: امیدوارم نفراتی که دعوت شده‌اند طوری مثمرثمر باشند که محمد بنا را سربلند کنند و بنا نیز از تصمیمی که گرفته پشیمان نشود.

عضو شورای فنی کشتی فرنگی گفت: امیدوارم نفراتی که دعوت شده‌اند طوری مثمرثمر باشند که محمد بنا را سربلند کنند و بنا نیز از تصمیمی که گرفته پشیمان نشود.

علیرضا لرستانی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، درباره صدور مجوز حضور در جام تختی برای نفراتی مانند علی محمدی که چند سال از کشتی دور بوده یا کشتی گیرانی نظیر داود اخباری و امیر قاسمی منجزی که عملکرد خوبی در ماه‌های اخیر نداشته اند و خارج از ضوابط سهمیه گرفته اند، بیا‌ن‌ کرد: شورای فنی سعی می‌کند در راستای تفکر سرمربی پیش برود. همان طور که ما قبلا از تصمیمات پازاج و بابک دفاع می کردیم در مورد محمد بنا هم به همین صورت است. در سال المپیک هستیم و مدال المپیک نه تنها برای ما،‌ بلکه برای کل جامعه ایران مهم است بنا‌بر‌این باید حمایت کنیم. محمد بنا در مورد نفرات تصمیم گرفت و ما هم تایید کردیم به خاطر این که او فکر می‌کند این درست است.

او ا‌دا‌مه‌ داد: در مورد نفرات توضیحاتی داده شد و در نهایت تصمیم بر این گرفته شد که شورای فنی نفراتی که محمد بنا معرفی کرده است را مورد تایید قرار دهد.

لرستانی در پاسخ به این پرسش که فکر نمی‌کنید این تصمیم باعث شود کشتی‌گیر‌انی که در مسابقات قهرمانی کشور حضور داشته‌اند، از این تصمیم بنا دلخور شوند؟ تصریح کرد: حتما چنین اتفاقی خواهد افتاد و این قضیه اجتناب ناپذیر است. بنا حتما پاسخگو است و فکری برای این قضیه می‌کند. البته نمی‌شود همه را راضی نگه داشت. هر کسی توقعاتی از تیمش دارد و می‌خواهد تیمش را آن طور که می‌خواهد ببندد. شورای فنی هم البته تا اندازه‌ای حمایت می‌کند.

او در پاسخ به پرسش دیگری مبنی بر این که نسبت به انتخاب نفرات مخالفت‌هایی داشته است یا خیر؟ گفت: اجازه بدهید صحبت‌هایی که در شورا مطرح شد، به خارج درز پیدا نکند.

لرستانی با اشاره به دعوت نشدن از محمد فقیری بیا‌ن‌ کرد: صادقانه باید بگویم که محمد فقیری کشتی‌گیر خوبی است و من به توانایی‌هایش ایمان دارم اما به خودش گفته‌ام که به این شکل به اردو نیاید بهتر است. من فقیری را به لحاظ تکنیکی خیلی قبول دارم. کشتی‌گیر باهوشی است و واقعا این لیاقت را دارد که مدال جهانی بگیرد، اما زمانی که سرمربی او را نمی‌خواهد، خوب نیست شورای فنی او را به تیم ‌ملی ببرد. من به او هم گفته‌ام زمانی بیاید که واقعا از او خواهش می‌کنند در مسابقات شرکت کند و زمانی بیاید که حتما مدال جهانی می‌گیرد.

لرستانی در پاسخ به پرسش دیگری مبنی بر این که انتخاب نفراتی مانند علی محمدی و اخباری را به حق می داند؟ تصریح کرد: امیدوارم بنا راضی باشد و از تصمیمی که گرفته پشیمان نشود. چیز دیگری نمی‌توانم بگویم. نفرات برای من هیچ فرقی نمی‌کنند، اما امیدوارم کشتی‌گیر‌انی که دعوت شدند طوری مثمر ثمر باشند که محمد بنا را سربلند کنند.

انتها‌ی‌ پیا‌م

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha