• چهارشنبه / ۱۳ تیر ۱۴۰۳ / ۱۱:۵۷
  • دسته‌بندی: کشتی، رزمی
  • کد خبر: 1403041308774
  • منبع : فدراسیون تکواندو

نایب قهرمانی تکواندوی ایران در بخش ترکیبی جام جهانی

نایب قهرمانی تکواندوی ایران در بخش ترکیبی جام جهانی

تیم تکواندوی ایران با شکست برابر چین به عنوان نایب قهرمانی بخش ترکیبی جام جهانی رسید.

به گزارش ایسنا، جام جهانی ۲۰۲۴ تکواندو که از دوشنبه با حضور تیم‌هایی از مراکش، ساحل عاج، چین، هند، ایران و کره جنوبی به عنوان میزبان این رقابت‌ها در شهر «چانچئون» آغاز شده بود با نایب قهرمانی ایران در رقابت های بخش ترکیبی به پایان رسید.

تیم ایران در مبارزه نخست و برابر کره جنوبی میزبان این دوره از مسابقات در دو راند متوالی صاحب برتری و راهی مبارزه نهایی شد. نمایندگان ایران در فینال مسابقات مقابل چین پا به میدان گذاشتند که راند اول را 140 بر 90 پیروز شدند اما راند دوم را چین 175 بر 135 از آن خود کرد و در راند سوم مجددا چین توانست با نتیجه 195 بر 145 پیروز شود تا نهایتا تیم ایران به عنوان نایب قهرمانی برسد. 

تیم ملی ایران با ترکیب مهدی عابدینی، محمد حسین یزدانی، علی خوش روش، ابوالفضل زندی، ملیکا میرحسینی، یلدا ولی نژاد، ساغر مرادی و مهلا مومن زاده و با مربیگری رضا ایمان زاده و فاطمه صفرپور در این رقابت ها حاضر شد.

عیادت وزیر ورزش و جوانان از کاپیتان تیم ملی تکواندو

به گزارش ایسنا و به نقل از  وزارت ورزش و جوانان، پیش از ظهر امروز کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان با حضور در بیمارستان ابن‌سینا از میرهاشم حسینی کاپیتان تیم ملی تکواندو عیادت کرد.

در این دیدار وزیر ورزش و جوانان، ورزشکاران را سرمایه کشور دانست و پیگیری وضعیت این سرمایه‌ها را از وظایف خود و دیگر مدیران ورزش خواند.

هاشمی با آرزوی سلامتی و عافیت برای حسینی، وضعیت کاپیتان تیم ملی تکواندو را از پزشکان معالج و دکتر بنی جمالی رییس هیات پزشکی ورزشی تهران جویا شد و دستور داد تا پایان دوران نقاهت، فدراسیون پزشکی ورزشی پیگیری‌ها و رسیدگی‌های لازم را برای بازگشت هاشمی به تمرینات جدی دنبال کند.

میرهاشم حسینی هم با قدردانی از وزیر ورزش و جوانان اظهار کرد: حضور شما در کنار ورزشکاران در این مدت دلگرمی بزرگی برای همه ما بوده و بنده به نمایندگی از جامعه تکواندو بخاطر این حمایت‌ها از شما تشکر می‌کنم.

بر اساس این گزارش، اصغر رحیمی دبیر فدراسیون تکواندو نیز در این عیادت حضور داشت.

میرهاشم حسینی ملی‌پوش تکواندوی ایران که اخیرا با آسیب از ناحیه مینیسک و رباط ACL پای راست مواجه شده بود، روز سه‌شنبه زانوی خود را به تیغ جراحان سپرد. 

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha