• یکشنبه / ۱۹ بهمن ۱۳۹۳ / ۱۴:۳۶
  • دسته‌بندی: فرهنگ حماسه
  • کد خبر: 93111910812
  • منبع : نمایندگی چهارمحال و بختیاری

یادواره شهدای نوجوان و انقلاب برگزار شد

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان چهارمحال و بختیاری شهادت را هدیه‌ای انتخاب شده دانست و گفت: پیروزی انقلاب اسلامی مرهون خون شهیدان و ایثارگری رزمندگان است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان چهارمحال و بختیاری شهادت را هدیه‌ای انتخاب شده دانست و گفت: پیروزی انقلاب اسلامی مرهون خون شهیدان و ایثارگری رزمندگان است.

به گزارش خبرنگارخبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)-منطقه چهارمحال و بختیاری- قدرت‌الله رئیسی 19 بهمن ماه در نخستین یادواره شهدای انقلاب استان و شهدای نوجوان که هم‎زمان با دهه مبارک فجر برگزار شد، شهادت را هدیه‌ای انتخاب شده دانست و افزود: شهادت به سوی انسان نمی‎آید بلکه خود انسان با انتخاب به سوی این موهبت الهی می‌رود.

وی با بیان آنکه شهادت، مرگ در راه ارزشهاست و هرشهید مشعلی است که در بلندای عزت و سرافرازی یک ملت جاودانه می‎درخشد،افزود: پیروزی انقلاب اسلامی مرهون خون شهیدان و ایثارگری رزمندگان است.

رئیسی خاطرنشان کرد: شهدای انقلاب اسلامی راه شهدای کربلا را تکرار و خون سرخ آنان را امتداد بخشیدند.

رییسی با بیان اینکه چهارمحال و بختیاری دو هزار و 400 شهید تقدیم انقلاب اسلامی ایران کرد، گفت:سیر در زندگی‌نامه شهدای انقلاب اسلامی استان بیان‌گر این واقعیت است که شهدای انقلاب اسلامی استان با انتخاب آگاهانه این مسیر را انتخاب و خون خویش را در راه اعتلای انقلاب اسلامی بر زمین ریختند تا انقلاب اسلامی ایستاده به راه خود ادامه دهد.

وی ضمن تبریک فرا رسیدن سی و ششمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: بر ماست که قدرشناس این نعمت‌ها بوده و از پیمودن راه امام و شهدا و زنده نگه‌داشتن آرمان‌های آنها لحظه‌ای کوتاهی نکنیم و مطیع مطلق ولایت فقیه زمان باشیم؛ چراکه شکر نعمت، موجب نعمات بیشتر و کفران، سبب قطع نعمت الهی می‌شود.

به گزارش ایسنا، همزمان با برگزاری نخستین یادواره شهدای انقلاب اسلامی و شهدای نوجوان استان، از یک کار چند پژوهشی که به معرفی شهدای انقلاب استان، محل شهادت و گلچینی از فرمایشات امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری می‌پردازد در حضور خانواده‌های شهدا، جانبازان و ایثارگران رونمایی شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha