• پنجشنبه / ۲۹ فروردین ۱۳۹۲ / ۱۰:۵۵
  • دسته‌بندی: رسانه
  • کد خبر: 92012911443
  • خبرنگار : 71404

سلیمی و باقری در «وقت اضافه» از خجالت هم درآمدند

مجادله لفظی قهرمانان وزنه‌برداری در برنامه زنده تلویزیونی

مجادله لفظی قهرمانان وزنه‌برداری در برنامه زنده تلویزیونی

برنامه «وقت اضافه» شبکه یک شامگاه چهارشنبه - 28 فروردین - به مشاجره لفظی دو تن از چهره‌های سرشناس وزنه‌برداری کشورمان انجامید.

برنامه «وقت اضافه» شبکه یک شامگاه چهارشنبه - 28 فروردین - به مشاجره لفظی دو تن از چهره‌های سرشناس وزنه‌برداری کشورمان انجامید.

به گزارش خبرنگار سرویس تلویزیون خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، شامگاه چهارشنبه «بهداد سلیمی»، قهرمان المپیک و کورش باقری، سرمربی تیم ملی وزنه‌برداری به عنوان میهمان در برنامه «وقت اضافه» مقابل هم قرار گرفتند.

پس از سپری شدن دقایق اولیه، آنها وارد مجادله لفظی شدند؛ به طوریکه مجادله لفظی این دو قهرمان وزنه‌برداری موجب شد که برنامه «وقت اضافه» دو بار با تنفس و قطع همراه شود.

این در حالی بود که پس از شروع مجدد برنامه، هربار که به روی آنتن بازمی‌گشتند همچنان درگیری لفظی میان سلیمی و باقری ادامه داشت. این مجادله لفظی میان قهرمان وزنه‌برداری و سرمربی در حالی ادامه داشت که هر دو طرف توجه چندانی به تذکرات مجری برنامه نشان نمی‌دادند و با وجود زنده بودن برنامه، همچنان به بحث خود ادامه می‌دادند.

به گزارش ایسنا، مجری «وقت اضافه» در طول برنامه سعی داشت با حفظ احترام به هر دو طرف، فضا را به حالت عادی برگرداند و مانع از ادامه مشاجره لفظی میان سلیمی و باقری شود.

او حتی برای دقایقی با گذاشتن دست بر روی پای دو طرف آن‌ها را به آرامش دعوت کرد و در نهایت برنامه «وقت اضافه» در شرایطی که مجری نتوانسته بود جریان گفت‌وگو را آن‌طور که باید به دست بگیرد، به پایان رسید و مجری برنامه در شرایطی که انتظار داشت هر کدام از طرفین یک دقیقه وقت برای خداحافظی داشته باشند، از سوی اتاق فرمان با اعلام اینکه دیگر وقت تمام است مواجه شد.

این درحالی است که صحبت‌های دو میهان برنامه پس از قطع صدا همچنان ادامه داشت و بهداد سلیمی و کورش باقری فرصت خداحافظی از بینندگان را هم پیدا نکردند.

به گزاش ایسنا برنامه «وقت اضافه» در گروه تامین برنامه شبکه یک تهیه شده که به صورت زنده به روی آنتن می‌رود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۳۹۲-۰۱-۲۹ ۱۱:۲۱

کجایند مردان بی ادعا ..........

avatar
۱۳۹۲-۰۱-۲۹ ۱۹:۵۸

ز دســت زمـــانه بباید گـریست / ز برنو بدستان دگر هیچ نیست / دریــغا کـــجایند شـیــران نـــر / تــفــنـگـهای برنو و اسـب کهر / کـجایـنــد زنــهای مـینا بـه سـر / نــشــینــند و زایـند شـــیـران نر.

avatar
۱۳۹۲-۰۱-۲۹ ۱۱:۲۱

یه مجری بی تجربه که می خواد اعادی کسی دیگه رو در بیاره حاصل کارش بدتر کردن اوضاع ..... دستت دردنکنه اقای مجری

avatar
۱۳۹۲-۰۱-۲۹ ۱۲:۳۸

سازمان ماليات برارزش افزوده با برگ تشخيص هاي علي الراسي كه براي آهن فروشان وبعض اتحاديه هاي ديگر كشيده ،دارد آنچنان ظلمي مي كند كه بعيد است در كشور چنين سابقه اي داشته ونه صدا وسيما ونه سايت ها و...به آن نمي پردازند وآنوقت مي روند دعواي دونفررا جهاني مي كنند !!

avatar
۱۳۹۲-۰۱-۲۹ ۱۲:۳۹

متاسفانه ظرفیت بعضی ها خیلی کمه! تا یه مدال می گیرن دیگه خدا رو بنده نیستن. روح جهان پهلوان تختی شاد و همه می دونن که تختی بخاطر تختی بودنش محبوب بود نه مدالاش

avatar
۱۳۹۲-۰۱-۲۹ ۱۳:۱۰

احتمالا از چند وقت دیگه شروع می کنن به دادن بیانیه!

avatar
۱۳۹۲-۰۱-۲۹ ۱۳:۴۱

ورزشکاران ایرانی تا به جایی می رسند مثل سلیمی برخورد می کنند. درصورتیکه اگه کسی مثل باقری بالا سر اینها نبود مطمئنا هیچ کدام رنگ مدال را هم نمی دیدند. باید قاطعانه با اینها برخورد شود و گرنه مسيری بشود نمی شه کاری کرد!!!

avatar
۱۳۹۲-۰۱-۲۹ ۱۳:۴۶

مشکلات فرهنگی فقط در فوتبال دیده نمشود بایدمسئولین با آن ریشه ای برخورد کنند.

avatar
۱۳۹۲-۰۱-۲۹ ۱۴:۵۷

اون روز که برای پاداش اون حرفها را زد باید می فهمیدیم مدال بگیره دیگه خدا رو بنده نیست

avatar
۱۳۹۲-۰۱-۲۹ ۱۵:۰۸

آخر نفهمیدیم موضوع چی بود؟

avatar
۱۳۹۲-۰۱-۲۹ ۱۵:۱۱

ای بابا اینم از مردانی که فقط مدالشون طلاست.

avatar
۱۳۹۲-۰۱-۲۹ ۱۵:۲۰

تا یک ورزشی میخواد کمی جون بگیره و پیشرفت کنه یک بامبولی سوار میکنند. من نمیدونم حق با کیه ولی فکر کنم باید احترام مربیشون را داشته باشند. امیدوارم حاشیه دست از سر ورزش ما برداره که همه چیزو نابود میکنه. نمونش همین فوتباله که با این همه هزینه هیچی از توش در نمی اید.

avatar
۱۳۹۲-۰۱-۲۹ ۱۵:۲۱

خوب اشتباه هست ديگه ....يه جوون كم سن وسال رو كه نبايد در مقابل مربيش قرار بدن

avatar
۱۳۹۲-۰۱-۲۹ ۱۵:۴۳

ورزش ما کثیفه باند بازی هست هیچ تو همه رشته ها

avatar
۱۳۹۲-۰۱-۲۹ ۱۵:۵۲

اینهمه حسین رضا زاده مدال گرفت اما یکبارم مغرور نشد!یا سرمربی تیم کشتی آزاد آقای خادم اینقدر تواضع و فروتنی داشت که حتی برای گرفتن جام بالای سکو نیومد!!منم با تو موافقم امیر:کجاین مردان بی ادعا که فقط به سربلندی کشورشون فکر کنند!

avatar
۱۳۹۲-۰۱-۲۹ ۱۵:۵۳

نشاندن سرمربی و شاگرد رودرروی هم در یک برنامه زنده آنهم از شبکه یک سیما ناشیانه بود! یه مسئول بالاتری آقایونو میشوند و قضیه رو حل میکرد ! ادبیات خوبی رو هیچکدوم از میهمانان نداشتند. سرمربی حق بی احترامی نداشته ولی ادبیات از سر تکبر شاگرد هم قابل دفاع نیست...

avatar
۱۳۹۲-۰۱-۲۹ ۱۶:۰۱

مواظب باشيم فردا سربازي كه از لحاظ قدرت بدني از فرمانده يگانش قويتر است ادعاي فرماندهي نكنه. مگه فقط وزنه برداري اينطوره فوتبال، فوتسال، واليبال، بسكتبال، قايقراني و ... كدام يكي سالمه؟ تو عالم سياست هم همينطوره خانم وزير تا چند پرده رسانه‌اي شد خارج از مجموعه قدم زد يا فرزند استاد ... براي مجموعه تعيين تكليف مي‌كنه.

avatar
۱۳۹۲-۰۱-۲۹ ۱۶:۵۹

آدمی نیست وزنه‌برداری رفته باشه و بداخلاقی های کوروش باقری را ندیده باشه. همه می‌دونن داره به بنّا حسودی میکنه و میخواد از بهداد که به بنّا برای معرفی بهترین مربی سال رای داده انتقام بگیره! کوروش خجالت بکش!

avatar
۱۳۹۲-۰۱-۲۹ ۱۷:۰۱

زودقضاوت نكنيد

avatar
۱۳۹۲-۰۱-۲۹ ۱۷:۳۱

واقعا تاسف داره ولی ازهمه بیشتر تاسف برای صداوسیما است که این دو نفر را رودروی هم میذاره .همه میدانند که این دو تا اختلاف دارن ودیگه نباید به این برنامه دعوت بشن واختلاف رو زیاد کنند.

avatar
۱۳۹۲-۰۱-۲۹ ۲۰:۲۵

با سلام، در این برنامه آن چیز که فدا شد وزنه برداری بود که سرش بریده شد. آیا این همان سناریو حذف مربی در سال 2001 و پس از قهرمانی المپیک سیدنی توسط آقایان(باقری و رضا زاده و ... نیست؟ که قهرمان آن وقت بر سر ایوانف مربی وقت خود آوردند و حال بر سر خودشان آمده است. به قولی خود کرده را تدبیر نیست. تفاوت آن موقع با حالا این است که سلیمی یک پهلوان قهرمان است. آیا یک قهرمان اگر به مربی خود بگوید از الفاظ رکیک استفاده نکن دچار توهم و غرور کاذب شده است؟ مشخص است که در این فدراسیون هم مشکل فرهنگی بیداد میکند. فدراسیون بجای فقط طرفداری از مربی خود که از دوستان قدیمی و دونگ خود است جلسه ای نمی گذارد و به درد دل این عزیزان گوش فرانمی دهد؟ راستی هم اکنون آقای باقری و دو برادر دیگرش در تیم ملی مربیگری میکنند. آیا گزینشی فنی بر این حضور سریال سه برادران اعمال شده است؟ پس مربیان پایه شهرستانی کجا هستند؟

avatar
۱۳۹۲-۰۱-۳۰ ۰۲:۲۲

فدراسیون فرمایشی بهتره رئیسش یک خط شعر حفظ کنه!

avatar
۱۳۹۲-۰۱-۳۰ ۱۷:۴۵

من واقعا واسه سه‌تاشون متاسفم. بیشتر واسه مجری. تو که نمیتونی ادای یکی دیگه(عادل) رو دربیاری چرا...؟

avatar
۱۳۹۲-۰۲-۰۱ ۱۳:۵۶

حرمت مربی رو باید نگه می داشت.