• شنبه / ۲۸ بهمن ۱۳۹۱ / ۱۳:۵۰
  • دسته‌بندی: سایر ورزش‌ها
  • کد خبر: 91112817151

مدیر تیم‌ ملی پینگ‌پنگ در اعتراض به حکم نوروزی: استعفا می‌کنم/ این پروژه طراحی شده بود

مدیر تیم‌ ملی پینگ‌پنگ در اعتراض به حکم نوروزی: استعفا می‌کنم/ این پروژه طراحی شده بود

مدیر تیم‌های ملی پینگ‌پنگ پس از اعلام حکم استیناف افشین نوروزی اعلام کرد که از سمت خود استعفا خواهد داد.

مدیر تیم‌های ملی پینگ‌پنگ پس از اعلام حکم استیناف افشین نوروزی اعلام کرد که از سمت خود استعفا خواهد داد.

بابادی وند در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، اظهار کرد: نظر من این است که حکم صادر شده برای استیناف نوروزی عادلانه نبوده است، چون در دوران ورزشی ما هیچ گاه برای یک مصاحبه چنین حکم سنگینی صادر نمی‌شود.

وی ادامه داد: من صحبتی را با آقای زارع‌پور داشتم و عنوان کردم که نوروزی بیاید و در این باره عذرخواهی کند که زارع‌پور هم قول مساعد داد همکاری لازم را در این باره داشته باشد. پس از آن هم نوروزی آمد و عذرخواهی کرد. حتی تیتر عنوان شده در روزنامه را تکذیب کرد اما بعد از آن همه رفت و آمدها و موضوع اینکه نوروزی به مسئولان فدراسیون توهین کرده است در نهایت در کمیته انضباطی این بازیکن عنوان کرد که قصد توهین نداشته و اگر چنین چیزی اتفاق افتاده از مسئولان فدراسیون عذرخواهی کرد.

بابادی وند گفت: من عضو هیات رییسه فدراسیون پینگ پنگ هستم و به عنوان مدیر تیم‌های ملی به زارع‌پور نامه نوشتم و درخواست کردم که نوروزی در مسابقه‌های انتخابی شرکت کند و پس از آن درباره کمیته استینافش تصمیم‌گیری شود. اما هیچ تخفیفی برای او قائل نشدند. حالا هم در رای استیناف تخفیفی را برای این بازیکن قائل نشدند، چون نوروزی از مسابقه‌های قهرمانی جهان و مسابقه‌های آسیایی کره جنوبی که در تیرماه برگزار می‌شود باز ماند حتی مسابقه‌های لیگ را هم از دست داد.

مدیر تیم‌های ملی پینگ‌پنگ خاطرنشان کرد: باید برخورد فدراسیون با مسائل مختلف یکسان باشد. این در شرایطی است که وقتی نعمتی در جام فجر مقابل تیم‌های خارجی بی‌احترامی کرد تنها با یک عذرخواهی رای‌اش به یک جلسه محرومیت کاهش یافت و یا آقای زارع‌پور زمانی که متوجه شد رای کمیته استیناف از سوی فردی اطلاع‌رسانی شده است اعلام کرده بود که با کسی که این رای را به رسانه‌ها داده است برخورد خواهد کرد اما وقتی مشخص شد که این خبر توسط مجید احتشام‌زاده اطلاع‌رسانی شده هیچ برخوردی با او نشد.

بابادی وند افزود: هرچند در اذهان عمومی ممکن است این موضوع مطرح باشد که یک سال محرومیت قطعی نوروزی به سه ماه تخفیف داده شده است اما حقیقت چیز دیگری است و ما یک بازیکن ارزشمند خود را در مسابقه‌های آسیایی که رقابت‌های تیمی در آن وجود دارد از دست داده‌ایم. اگر توجه به این باشد که چه هزینه‌هایی صرف می‌شود تا ورزشکاران به سطح ملی برسند این گونه سرمایه‌ها را نابود نمی‌کردیم.

مدیر تیم‌های ملی پینگ پنگ ادعا کرد: نوروزی وقتی در تیم نفت سپاهان در لیگ امسال حاضر نشد، این پروژه برای او طرح‌ریزی شد چون همه می‌دانند که تیم نفت سپاهان از سمت فدراسیون گزینش می‌شود و این بازیکن سال گذشته هم در سپاهان بازی کرد اما زمانی که نخواست امسال در این تیم باشد، می‌خواستند او را حدود 20 میلیون جریمه کنند اما موفق نشدند و بهانه‌شان این بود که نوروزی یک بازی در نفت سپاهان حاضر نشده است. پس از آن مسائل حاشیه‌ای را به وجود آوردند و منتظر بهانه بودند. در صورتی که بازیکنان دیگری هم مصاحبه‌های انتقادی داشته‌اند اما برخوردی با آن‌ها نشده است. آن‌ها نوروزی را قربانی کردند.

بابادی وند گفت: من پیش از این به زارع‌پور گفته بودم اگر احساس کنم در فدراسیون پینگ‌پنگ عدالت برقرار نیست همکاری‌ام را به فدراسیون قطع خواهم کرد و حالا بااین حکم صادر شده احساس می‌کنم که هیچ گونه عدالتی در فدراسیون وجود ندارد و برخوردها متفاوت است. احساس می‌کنم ارزشی که باید رییس فدراسیون برای من به عنوان مدیر تیم‌های ملی و عضو هیات رییسه فدراسیون قائل باشد، وجود ندارد و تاکید داشتم که اگر به این صورت باشد دیگر همکاری نخواهم کرد.

وی با بیان اینکه هنوز استعفایم را به صورت رسمی ننوشته‌ام افزود: من تاکنون منتظر نتیجه رای کمیته استیناف بودم، البته بحث شخص نوروزی مطرح نیست بلکه موضوع ملی‌پوشان و ورزشکاران هستند و احساس می‌کنم که در این مورد با عدالت رفتار نشد و من استعفا می‌دهم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha