• دوشنبه / ۶ شهریور ۱۳۹۱ / ۱۱:۴۸
  • دسته‌بندی: مجلس
  • کد خبر: 91060603149
  • خبرنگار : 71439

عضو كميسيون اصل 90: اجلاس تهران تاثير مثبتي در روند مذاكرات هسته‌‌يي خواهد داشت

عضو كميسيون اصل 90:  اجلاس تهران تاثير مثبتي در روند مذاكرات هسته‌‌يي خواهد داشت

يك عضو كميسيون اصل 90 مجلس، با ارزيابي مثبت از برگزاري اجلاس تهران و حضور سران كشورها در ايران، برگزاري اين اجلاس را بر روند مذاكرات هسته‌يي تاثيرگذار دانست.

يك عضو كميسيون اصل 90 مجلس، با ارزيابي مثبت از برگزاري اجلاس تهران و حضور سران كشورها در ايران، برگزاري اين اجلاس را بر روند مذاكرات هسته‌يي تاثيرگذار دانست.

حسين آذين در گفت‌وگو با خبرنگار پارلماني خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، با اشاره به برگزاري اجلاس سران كشورهاي غيرمتعهد در تهران و تاثير برگزاري اين اجلاس در كشور، گفت: برگزاري اجلاس تهران فرصت خوبي است كه آرا و نظرات سياسي ايران با ساير كشورها مطرح و بررسي شود تا در اين روند ثابت شود آن انزوايي كه نظام سلطه از آن صحبت مي‌كند، كذب محض است.

وي ادامه داد: حضور سران كشورها در جمهوري اسلامي مي‌تواند نگرشي كه آنها از دور به ايران دارند را تغيير دهد و حتي همراهي آنها را در مباحث بين‌المللي در پيش داشته باشد.

نماينده مردم رفسنجان و دنا در مجلس با بيان اينكه برگزاري اين اجلاس تاثيرات مثبتي در روند مذاكرات هسته‌يي و آينده سياسي كشور خواهد داشت، در خصوص طرح موضوع فلسطين در اجلاس تهران تصريح كرد: مساله فلسطين مساله جهان اسلام است و ميراث گران‌بهاي مسلمين محسوب مي‌شود كه قطعا در فضايي كه بحث صلح پايدار در آن محوريت دارد، اين مساله نيز بايد مورد تاكيد قرار گيرد.

آذين همچنين خاطرنشان كرد: به دليل برگزاري اين اجلاس در تهران فرصت مطرح شدن مساله فلسطين بيشتر و بهتر خواهد بود و مسئولين كشور مي‌توانند باورهاي خود را در شرايط بهتري مطرح كنند كه اين موضوع با اهميتي براي ماست.

وي با بيان اينكه ما در اين فرصت مي‌توانيم كشورها را عليه استكبار جهاني با خود همراه كنيم، يادآور شد: اين فرصت مي‌تواند براي مطرح كردن مواضع ايران در خصوص حمايت از مردم منطقه، شيعيان عربستان و بحرين مورد استفاده قرار گيرد.

انتهاي پيام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha