• دوشنبه / ۶ شهریور ۱۳۹۱ / ۱۲:۲۶
  • دسته‌بندی: مجلس
  • کد خبر: 91060603204
  • منبع : نمایندگی خراسان جنوبی

نماینده بیرجند:حضور کشورهای غیر متعهد در تهران تودهنی به تحریم‌کنندگان ایران است

نماینده بیرجند:حضور کشورهای غیر متعهد در تهران تودهنی به تحریم‌کنندگان ایران است

نماینده مردم بیرجند در مجلس گفت: حضور جمع فراوانی از مسوولین و مقامات کشورهای غیرمتعهد در اجلاس تهران تودهنی به تحریم‌کنندگان ایران است.

نماینده مردم بیرجند در مجلس گفت: حضور جمع فراوانی از مسوولین و مقامات کشورهای غیرمتعهد در اجلاس تهران تودهنی به تحریم‌کنندگان ایران است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه خراسان جنوبی، حجت‌الاسلام و المسلمین سید محمدباقر عبادی شب گذشته در شورای اداری استان، تصریح کرد: تحریم‌ها علیه ایران به خاطر مسائل هسته‌يی نیست بلکه دشمنان با پیشرفت جمهوری اسلامی ایران مخالف هستند.

وی افزود: دشمنان با اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران در منطقه مشکل دارند، لذا با عقب‌نشینی هسته‌يی تهدیدها و تحریم‌ها حل نمی‌شود.

نماینده مردم بیرجند، خوسف و درمیان در مجلس به پیشرفت‌های چند سال اخیر ایران اشاره کرد و ادامه داد: دولت جمهوری اسلامی ایران به برکت استعدادها و ذهن‌های پرشور جوانان به پیشرفت‌های شگفت‌انگیزی دست یافته است.

نماینده مردم بیرجند و درمیان با اشاره به برگزاري اجلاس غيرمتعهدها در تهران گفت: برگزاری این اجلاس فرصت مناسبی برای صدور آرمان‌های جمهوری اسلامی ایران است.

حجت الاسلام عبادی با تأکید بر استفاده از تمام فرصت‌ها در برگزاری جنبش عدم تعهد، خاطرنشان کرد: مسوولین باید با استقبال شایسته پیام انقلاب را به تمام کشورها ابلاغ کنند و از این فرصت پیش آمده کمال استفاده را ببرند.

وی با بیان اینکه نقطه نگرانی دشمنان انقلاب اسلامی توسعه اقتصادی ایران است، افزود: باید برای خنثی كردن توطئه‌های دشمنان تلاش مضاعف در توسعه و آبادانی كشور داشته باشیم.

عبادی با تأکید بر اینکه هیچ تحریمی جلوی پیشرفت ایران را نمی‌تواند بگیرد، افزود: تحریم‌ها و تورم نمی‌تواند ایرانیان را از اسلام و دین جدا کند بلکه هر روز پیشرفت بیشتری خواهند داشت.

وی با اشاره به اینکه انرژی هسته‌يی بهانه‌ای برای تحریم و دشمنی دشمنان است، گفت: هدف دشمن انرژی هسته‌ای ایران نیست بلکه جلوگیری از پیشرفت و رشد ایرانیان است.

نماینده مردم بیرجند و درمیان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه خودباوری یکی از ثمرات انقلاب اسلامی است، ادامه داد: در سایه این خودباوری در جمهوری اسلامی شاهد پیشرفت‌های بسیاری در کشور و در سطح بین‌المللی بوده‌ است.

انتهاي پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha