• چهارشنبه / ۲۴ خرداد ۱۳۹۱ / ۱۰:۱۵
  • دسته‌بندی: دین و اندیشه
  • کد خبر: 91032413844
  • منبع : نمایندگی قم

آیت‌الله موسوی‌اردبیلی: سازمان حج و زيارت بهترين مكان‌ برای خدمت كردن است

آیت‌الله موسوی‌اردبیلی: سازمان حج و زيارت بهترين مكان‌ برای خدمت كردن است

آيت‌الله موسوی‌اردبيلی گفت: بهترين مكان‌ها براي خدمت سازمان حج و زيارت است.

آيت‌الله موسوی‌اردبيلی گفت: بهترين مكان‌ها براي خدمت سازمان حج و زيارت است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ايران(ايسنا) منطقه قم، آيت‌الله موسوی اردبيلی در ديدار با رييس سازمان حج و زيارت با بيان اين مطلب اظهار كرد: مديران اين سازمان كار كردن در اين سازمان را بايد فرصت و غنيمت بدانند و بدانند خدمت در اين مكان بسيار ارزشمند است.

اين استاد برجسته حوزه بيان كرد: مردم معمولا از خدمات سازمان حج و زيارت اطلاعات عميقی ندارند و اين سازمان بايد تلاش‌های مناسبی در زمينه آشنا كردن مردم با نحوه انجام امور در اين سازمان انجام دهد.

همچنين در اين ديدار حجت‌الاسلام موسوی، رييس جديد سازمان حج و زيارت اقدامات و برنامه‌های اين سازمان را تشريح كرد و گفت: حضور مراجع عظام تقليد و حوزه علميه در جوار مرقد نورانی كريمه اهل بيت حضرت فاطمه معصومه(س) و مسجد مقدس جمكران، قم را به لحاظ زيارتی ممتاز ساخته و علاوه بر حجم عظيم زائر و مسافر از كشور به مقصد قم اين استان هدف سفر مسلمانان و شيعيان جهان است و اين ظرفيت مهم در سازمان حج و زيارت مورد توجه قرار گيرد.

موسوی ضمن ابراز خرسندی از پيشرفت‌ها و تحولات چشمگير استان قم گفت: اين مساله از دو جهت حائز اهميت است اول اين كه مردم لايق قم شايسته اين خدمات هستند و عقب‌ماندگی‌های گذشته قم جبران می‌شود و دوم اين‌كه اين اقدامات و تحولات با مديريت يك مدير روحانی صورت می‌گيرد.

وی حضور زائران ایرانی را در مکه و عربستان سعودی چشم‌گیر توصیف کرد و با تأکید بر داشتن اخلاص در فعالیت‌های انجام شده از سوی مسوولان سازمان، افزود: اگر بتوان از این حضور فعال ایرانیان به درستی استفاده کنیم، فرصتی طلایی برای تبلیغ تشیع است.

انتهاي پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha