• پنجشنبه / ۵ آبان ۱۳۹۰ / ۱۴:۳۳
  • دسته‌بندی: رسانه
  • کد خبر: 9008-03560
  • منبع : خبرگزاری دانشجویان ایران

*نمايشگاه مطبوعات و خبرگزاري‌ها* عضو کميسيون امنيت ملي مجلس: نمايشگاه فرهنگ نقادي را در کشور گسترش مي‌دهد

عضو کميسيون امنيت ملي و سياست خارجي مجلس شوراي اسلامي گفت: نمايشگاه مطبوعات فرصتي براي شکوفايي رسانه‌ها در زمينه اطلاع‌رساني است و موجب گسترش فرهنگ نقادي در کشور مي‌شود.

به گزارش سرويس رسانه ايسنا، قدرت‌الله عليخاني افزود: نمايندگان مجلس همواره مدافع مطبوعات و اهالي رسانه بوده و هستند و به برگزاري هرچه باشکوه‌تر نمايشگاه مطبوعات و خبرگزاري‌ها تاکيد دارند.

وي ادامه داد: بيان حقايق و اطلاع‌رساني از سوي رسانه‌ها، مانع از شکل‌گيري بسياري از معضلات جامعه و وقوع برخي اتفاقات تلخ در کشور در زمينه‌هاي مختلف مي‌شود.

نماينده مردم قزوين در مجلس شوراي اسلامي هم‌چنين يادآور شد: نقادي و در عين حال اطلاع‌رساني صحيح از سوي رسانه‌ها در جامعه، تعالي کشور را رقم خواهد زد.

به گفته عليخاني، نمايشگاه مطبوعات فرصتي مناسب براي عرضه دستاوردهاي رسانه‌يي کشور است و مردم مي‌توانند در فضايي به دور از جنجال، با عملکرد و فعاليت رسانه‌هاي مختلف آشنا شوند.

عضو کميسيون امنيت ملي و سياست خارجي مجلس شوراي اسلامي با تاکيد بر نقش رسانه‌ها در ايجاد امنيت رواني در جامعه، خواستار برپايي هرچه باشکوه‌تر هجدهمين نمايشگاه مطبوعات و خبرگزاري‌ها شد.

عليخاني تاکيد کرد: ارتباط چهره به چهره اهالي رسانه و مردم موجب آشنايي مخاطبان با رسانه‌هاي داخلي مي‌شود و بطور قطع، تحقق چنين امري به سود جامعه خواهد بود و در روشنگري مسايل مختلف تاثير بسزايي خواهد داشت.

بنا بر اعلام ستاد خبري، وي ابراز اميدواري کرد که رسانه‌ها، مطبوعات و خبرگزاري‌ها حضوري پرشور در هجدهمين نمايشگاه مطبوعات و خبرگزاري‌ها داشته باشند و فضاي مناسبي براي ارائه دستاوردهاي رسانه‌ها به مردم در اين رويداد فراهم شود.

هجدهمين نمايشگاه بين المللي مطبوعات و خبرگزاري‌ها تا دهم آبان‌ماه در تهران برگزار مي‌شود.

انتهاي پيام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha