• پنجشنبه / ۵ آبان ۱۳۹۰ / ۱۴:۵۰
  • دسته‌بندی: رسانه
  • کد خبر: 9008-03567
  • خبرنگار : 71365

*ايسنا؛ اخلاق، اميد، آگاهي* امير سرتيپ حسن سيفي در غرفه‌ي ايسنا: نيروهاي مسلح فضاي امني براي رسانه‌ها تامين مي‌كنند

امير سرتيپ حسن سيفي از طرف فرمانده نيروي زميني ارتش با حضور در غرفه ايسنا در نمايشگاه مطبوعات و خبرگزاري‌ها از همكاري‌هاي ايسنا با بخش‌هاي مختلف نيروي زميني ارتش تشكر كرد.

به گزارش خبرنگار رسانه خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، امير سرتيپ حسن سيفي - رييس سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌هاي دفاع مقدس ارتش - امروز با حضور در غرفه ايسنا ضمن تشكر از اين خبرگزاري جهت پوشش فعاليت‌هاي مختلف ارتش اظهار كرد: امروز جا دارد از رسانه و نيروهاي مسلح در رابطه با انديشه و تفكر و همچنين نظامي گري كه دو بازوي مهم نظام انقلاب اسلامي است، بازنگري كنيم چراكه همواره اين دو عنصر مهم از اهميت زيادي براي دشمن برخوردار بوده است.

وي با بيان اينكه نيروهاي مسلح فضاي امني را براي رسانه‌ها و مردم تامين مي‌كنند گفت: وظيفه نيروهاي مسلح در دوران دفاع مقدس حفظ جان مردم بود كه از آن به عنوان جنگ سخت نام برده مي‌شود ولي امروز بايد با كمك رسانه‌ها اين دو بال در كنار هم قرار بگيرند.

او در ادامه با ذكر آماري از فعاليت‌هاي مردم و نيروهاي مسلح، ارتش و سپاه در دوران دفاع مقدس گفت: در دوران دفاع مقدس ما در طول هشت سال با دشمن به جنگ سخت پرداختيم و خوشبختانه سربلند از آن بيرون آمديم اما امروز بايد بتوانيم با كمك رسانه‌ها از جنگ نرم دشمن نيز پيروز بيرون بياييم.

وي همچنين با اشاره به سفر اخير مقام معظم رهبري به استان كرمانشاه و استقبال بي‌نظير مردم شهرهاي اين استان از ايشان گفت: در طول سفر مقام معظم رهبري به اين استان تيمي از بنياد حفظ آثار و نشر ارزشهاي دفاع مقدس ارتش، به اين استان اعزام شد تا درباره مطالبات ايشان در رابطه با رسيدگي به ايثارگران و جانبازان و همچنين فعاليت‌هايي كه در زمينه ترويج فرهنگ دفاع مقدس صورت مي‌گيرد را آناليز كرده و كاستي‌هايي كه در اين زمينه وجود دارد را برطرف كنيم.

انتهاي پيام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha