/تجملگرايي در تلويزيون ممنوع/ مسعود بهبهانينيا: تجملگرايي نبايد به عنوان ارزش تبليغ شود
نويسندهي سريال «فاصلهها» معتقد است: به دليل اينكه اكثريت مردم جامعهي ما زندگي متوسطي دارند، نبايد تجملگرايي به عنوان ارزش در برنامههاي تلويزيوني مطرح و تبليغ شود.
مسعود بهبهانينيا در گفتوگو با خبرنگار سرويس تلويزيوني خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، خاطرنشان كرد: با اين وجود، اساسا بايد تابع قصه باشيم، گاهي به اقتضاي قصه نياز داريم آدمهايي را نشان دهيم كه وضع ماليشان خوب است.
وي ادامه داد: تجمل به معناي زيادهروي در زندگي، معرف خودنمايي در فرهنگ ما و ضد ارزش است و نبايد به سمت آن برويم؛ اما اينكه زندگيهاي موفق يا افراد ثروتمند را نشان دهيم به خودي خود بد نيست و با بخشنامه كارساز نيست.
اين نويسندهي سريالهاي تلويزيوني افزود: مدتهاست سراغ آدمهاي ضعيف و اقشار پايين جامعه ميرويم و از افرادي كه با سعي و تلاش و سختكوشي موفق شده و علاوه بر كسب درآمد با سرمايهگذاري زمينهي اشتغال چند نفر ديگر را فراهم كردهاند، غافل شده و آنها را حذف ميكنيم.
مسعود بهبهانينيا در پايان يادآور شد: اوايل اينطور بود كه هركس ثروتمند بود، ضد ارزش تلقي ميشد؛ ولي اين نگاه بدي است و نبايد كساني كه كار ميكنند و از راه درست به وضعيت مالي خوبي دست پيدا ميكنند را ضد ارزش شمرد.
انتهاي پيام
- در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
- -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
- - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بیاحترامی به اشخاص، قومیتها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزههای دین مبین اسلام باشد معذور است.
- - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نظرات