• سه‌شنبه / ۳ اسفند ۱۳۸۹ / ۱۰:۳۲
  • دسته‌بندی: رسانه
  • کد خبر: 8912-00808

/تجمل‌گرايي در تلويزيون ممنوع/ اكبر منصورفلاح: نبايد بي‌مهابا به سراغ خلق شخصيت‌هاي تجمل‌گرا برويم

/تجمل‌گرايي در تلويزيون ممنوع/
اكبر منصورفلاح: نبايد بي‌مهابا به سراغ خلق شخصيت‌هاي تجمل‌گرا برويم

كارگردان «حس مادري» درباره‌ي «ممنوعيت نمايش تجمل‌گرايي در فيلم‌ها و سريال‌هاي تلويزيوني» معتقد است: تجمل‌گرايي در جامعه‌ي ما اپيدمي شده و خانواده‌ها به نوعي در اين امر رقابت مي‌كنند، حتي خانواده‌هاي مذهبي هم در اين وادي گرفتار شده‌اند.

اكبر منصور‌فلاح در گفت‌وگو با خبرنگار سرويس تلويزيون خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، در عين حال خاطرنشان كرد: در حال حاضر، تكنولوژي پيشرفت كرده است و نمي‌توان خيلي از مسائل را نشان نداد.

وي ادامه داد: ما به تناسب شخصيت‌ها و موقعيت اجتماعي آنها تصميم‌گيري مي‌كنيم و صحنه‌ها را مي‌چينيم؛ ممكن است يك شخصيت در قصه، ثروتمند و تجمل‌گرا باشد، نمي‌توان اين افراد را ناديده گرفت و به آنها نپرداخت.

كارگردان سريال «حس مادري» يادآور شد: اين‌كه بي مهابا و بدون تفكر به سراغ خلق شخصيت‌هاي ثروتمند و تجمل‌گرا و نمايش آنها در فيلم‌ها و سريال‌ها  برويم، بد است؛ چراكه ما براي جامعه‌ فيلم مي‌سازيم و نبايد باعث گسترش اپيدمي تجمل‌گرايي در جامعه شويم.

اكبر منصور‌فلاح در ادامه افزود: بايد زيبايي‌هاي بخش سنتي را نشان دهيم و مردم را به سمتي بكشانيم كه از تجمل‌گرايي دوري كنند.

اين كارگردان تلويزيون در گفت‌وگو با ايسنا خاطرنشان كرد: به اعتقاد من بايد حد معمول را ديد و به شخصيت‌ها با توجه به آنچه در سناريو وجود دارد، پرداخته شود.

وي تاكيد كرد: ساده ‌زيستن زيباترين شكل زندگي است؛ در سناريو بايد به سمت درست زيستن و ساده‌زيستن برويم. به اين طريق خيلي از مشكلات خانواده‌ها نيز كه به دليل تجمل‌گرايي است، رفع مي‌شود.

انتهاي پيام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha