*نقش سفارتخانهها در توسعهي توريسم * عضو هيات مديرهي جامعهي تورگردانان: بودجه تبليغات توريسم در سفارتخانههاي ايران بايد افزايش يابد
عضو هيات مديرهي جامعهي تورگردانان اعلام كرد: سفارتخانههاي ايران در خارج از كشور نسبت به ساير كشورهاي منطقهي خاورميانه براي توسعهي گردشگري و در تبليغات بهتر فعاليت ميكنند.
سعيد بهمنپور در گفتوگو با خبرنگار گردشگري خبرگزاري دانشجويان ايران ( ايسنا ) با بيان اين كه سفارتخانههاي ايران در خارج از كشور تاكنون براي معرفي ايران قدمهاي خوبي برداشتهاند ، افزود: اين سفارتخانهها نسبت به كشورهاي حوزهي خاورميانه بهتر تبليغ ميكنند و مطلوبتر خدمات ميدهند.
وي با اشاره به بروشورهاي تبليغاتي ايران در وزارت امور خارجه و سفارتخانهاي ايران، اظهار داشت: اين بروشورها تصوير و فضاي بهتري را نسبت به گذشته به آژانسهاي توريستي و گردشگران ارايه ميدهند، ولي نوع اين بروشورها بايد متنوع و هماهنگ با زبان كشور محل توزيع باشد.
اين كارشناس گردشگري تاكيد كرد: تبليغات سفارتخانههاي ايران براي معرفي كشورها خوب است، ولي بايد تنوع زبان در آنها رعايت شود.
عضو هيات مديره ي جامعه تورگردانان با بيان اين كه كشش كشور و مردم ايران بيشتر از تعداد توريستهاي ورودي حاضر است، خاطر نشان كرد: بودجه تبليغات توريسم در سفارتخانههاي ايران بايد افزايش يابد و هدفمندتر و كاناليزه تر شده عمل كنند تا توريست بيشتري وارد كشور شود .
بهمن پور ابراز داشت: نمايندگان ايران در خارج از كشور تاكنون به خوبي نقش روابط خود را اجرا كردهاند و تنها تنوع تبليغاتي در فعاليتها بايد بيشتر شود.
عضو هيات مديره ي جامعه تورگردانان تصريح كرد: برخورد سفارتخانههاي ايران با مراجعان خود بهتر از ساير سفارتخانهها است، به گونهاي كه در انتخاب توريستها در تعيين مقصد گردشگري از ميان كشورهاي خاورميانه تاثير گذار بوده است .
انتهاي پيام
- در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
- -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
- - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بیاحترامی به اشخاص، قومیتها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزههای دین مبین اسلام باشد معذور است.
- - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نظرات