• سه‌شنبه / ۳ مهر ۱۴۰۳ / ۱۲:۲۸
  • دسته‌بندی: فارس
  • کد خبر: 1403070302213
  • خبرنگار : 50649

ضرورت استفاده از ظرفیت شرکت‌های دانش‌بنیان در پروژه‌های شهرداری

ضرورت استفاده از ظرفیت شرکت‌های دانش‌بنیان در پروژه‌های شهرداری

ایسنا/فارس بازرس کل استان فارس بر ضرورت استفاده از ظرفیت شرکت‌های دانش‌بنیان و بهینه‌سازی تولیدات از جمله بتن، آسفالت و… در پروژه‌های شهرداری تاکید کرد.

کاظم اکرمی از ابرپروژه زیرگذر نیمه مسقف گویم شهرداری شیراز بازدید کرد. اکرمی در جریان این بازدید که معاونان و کارشناسان بازرسی کل استان و شهردار، رئیس و برخی اعضای شورای شهر شیراز و مدیران بخش‌های مختلف شهرداری نیز حضور داشتند  وضعیت اجرا و پیشرفت این پروژه را مورد بررسی قرار داد.

یکی از برنامه‌های سازمان بازرسی کل کشور و بازرسی کل استان در دوران تحول و تعالی بازدیدهای سرزده از دستگاه‌های مختلف، پروژه‌های در حال اجرا و پیگیری و رفع دغدغه‌های مردم و … است که بر این اساس بازرسی کل استان فارس طی چند مدت اخیر از چندین مورد بازدید سرزده داشته که از آن جمله می‌توان به حضور در چندین مدرسه و بررسی آخرین وضعیت ثبت نام دانش‌آموزان، بازدید از پروژه‌های نهضت ملی مسکن، اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، اتفاقات بیمارستان نمازی شیراز و… اشاره کرد.

اکرمی با اشاره  به دو وظیفه مهم سازمان بازرسی کل کشور مبنی بر نظارت بر حسن جریان امور و اجرای صحیح قوانین بر ضرورت اتمام به موقع پروژه‌ها تاکید کرد و گفت: سازمان بازرسی با نظارت بر عملکرد دستگاه‌ها به دنبال آن است که کارها و اقدامات به موقع و باکیفیتی بالا به اتمام برسد.

بازرس کل استان فارس خواستار پیگیری و اتمام این پروژه در موعد مقرر(بهمن ماه امسال) شد و در ادامه بر ضرورت استفاده از ظرفیت شرکت‌های دانش‌بنیان و بهینه‌سازی تولیدات از جمله بتن، آسفالت و… در پروژه‌های شهرداری تأکید کرد.

بر پایه این گزارش، ابرپروژه زیر گذر نیمه مسقف گویم شهرداری شیراز به طول ۱۹۰۵ متر برای کاهش ترافیک و ورودی به کلان‌شهر و خروجی به بزرگراه اصفهان در حال احداث است و دارای ۸۵ درصد پیشرفت است و زیباسازی و روشنایی مسیر نیز همزمان در حال انجام است.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی سازمان بازرسی فارس، مسیر غرب و شرق راه‌اندازی و به زودی مسیر شرق و غرب نیز به بهره‌برداری می‌رسد. ارزش روز این پروژه ۲۸۵۰ میلیارد تومان است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha