• دوشنبه / ۲ مهر ۱۴۰۳ / ۱۲:۳۷
  • دسته‌بندی: کرمانشاه
  • کد خبر: 1403070201316
  • خبرنگار : 50182

۷۰۰ بسته «مهر تحصیلی» بین فرزندان زندانیان کرمانشاه توزیع شد

۷۰۰ بسته «مهر تحصیلی» بین فرزندان زندانیان کرمانشاه توزیع شد

ایسنا/کرمانشاه ۷۰۰ بسته مهر تحصیلی طی مراسمی میان فرزندانِ زندانیان تحت پوشش انجمن‌‎های «حمایت از زندانیان» کرمانشاه توزیع شد.

مجتبی محمدی مدیرکل زندان های استان کرمانشاه، امروز (دوم مهر) در مراسمی که در محل زندان مرکزی کرمانشاه برگزار شد، اشتغال زندانیان و حمایت از خانواده‌های آنها را دو توصیه مهم مقام معظم رهبری عنوان و تصریح کرد: ایشان همواره در دیدار با رؤسای قوه قضاییه و سازمان زندان‌ها بر اشتغال و درآمد پایدار برای زندانیان و حمایت از خانواده این افراد تاکید دارند، بنابراین ما هم این دو توصیه مهم را همواره سرلوحه و اولویت کار در برنامه ریزی ها قرار داده و تلاش کرده‌ایم از هیچ حمایتی از خانواده زندانیان دریغ نکنیم.

محمدی با اشاره به مشکلات بسیار خانواده زندانیان و لزوم حمایت هرچه بیش از آنان، گفت: قطعاً با زندانی شدن سرپرست یک خانواده، تمام اعضاء دچار مشکلات می شوند و اداره کل زندان‌ها و انجمن‌های حمایت از زندانیان نمی‌توانند به تنهایی تمام این مشکلات را مرتفع کنند و نیاز است سایر دستگاه‌های حمایتی در این زمینه پای کار بیایند.

وی افزود: در سند تحول قضایی هم تاکید شده که از مشارکت نهادهای مدنی و اجتماعی برای حل مشکلات خانواده زندانیان بهره گرفته شود.

محمدی به حمایت‌های صورت گرفته از خانواده زندانیان در زمینه‌های مختلف اشاره و تصریح کرد: یکی از حمایت‌های ما در بحث خانواده زندانیان، کمک به تحصیل دانش آموزان آنهاست و خوشبختانه هیچ فرزند زندانی بازمانده از تحصیلی در استان نداریم.

در پایان این مراسم از خیرین و نیکوکاران و فرزندان زندانیان که دارای مقام‌های ورزشی و تحصیلی بودند تقدیر و ۷۰۰ بسته مهر تحصیلی که شامل کوله پشتی و بسته کامل لوازم التحریر به مبلغ دو میلیون تومان در بین فرزندان زندانیان تحت پوشش توزیع شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha