• دوشنبه / ۲ مهر ۱۴۰۳ / ۰۹:۲۶
  • دسته‌بندی: کرمانشاه
  • کد خبر: 1403070201038
  • خبرنگار : 50184

سرپرست هیات کشتی استان:

برای کشتی کرمانشاه آبرو گذاشته‌ام/ مردم صبور باشند

برای کشتی کرمانشاه آبرو گذاشته‌ام/ مردم صبور باشند

ایسنا/کرمانشاه سرپرست هیات کشتی استان کرمانشاه با تاکید براینکه برای خدمت به کشتی کرمانشاه آمده‌ام، گفت: برای این‌کار آبرو گذاشته‌ام و تمام توانم را بکار می‌گیرم. از مردم هم می‌خواهم که صبور باشند تا کشتی کرمانشاه به روزهای خوب گذشته خود بازگردد.

کامران ملکی در گفت و گو با خبرنگار ایسنا، با بیان اینکه تمام تلاش خود را برای بهبود وضعیت کشتی کرمانشاه خواهم کرد، اظهار کرد: از برادران محبی که در طول دوره مدیریت خود برای کشتی این استان زحمت کشیدند و هرچه را در توان داشتند در طبق اخلاص گذاشتند، قدردانی می‌کنم. 

وی افزود: تلاش می‌کنم در دوره مسئولیتم در هیات کشتی استان، برای بهبود وضعیت این رشته تمام توان خود را بکار گیرم. 

سرپرست هیات کشتی استان با اشاره به قصدش برای شرکت در انتخابات هیات کشتی استان، عنوان کرد: برنامه‌هایی برای تغییر در وضعیت کشتی استان در دستور کار قرار داده‌ام که شامل برنامه‌های کوتاه مدت، میان مدت و بلندمدت است. 

وی با بیان اینکه برنامه‌های کوتاه مدت را در هیات استان آغاز کرده و در صورت رای آوردن در انتخابات هیات کشتی استان برنامه‌های میان مدت و بلندمدت را نیز اجرایی خواهم کرد، گفت: چینش افراد لایق، فنی و کاربلد باتوجه به شایسته سالاری یکی از مهمترین برنامه‌هایی است که اجرای آن را آغاز کرده‌ام و تلاش می‌کنم تا هر کسی در جای مناسب خود قرار گیرد. 

ملکی خاطرنشان کرد: برای انتخاب افراد اصلح و شایسته پیگیری و تحقیق زیادی را انجام داده‌ام تا بهترین‌ها انتخاب شوند. 

وی در ادامه یکی دیگر از برنامه‌های خود را برای کشتی کرمانشاه جذب اسپانسر و سرمایه گذار دانست و گفت: باتوجه به اینکه یکی از خلاء‌های کشتی کرمانشاه در سالهای گذشته عدم شرکت در رقابت‌های لیگ برتر بوده، بنابراین با یک اسپانسر صحبت کردم  و ایشان نیز عنوان کردند تا ۱۸ میلیارد تومان می‌تواند برای تیم‌داری هزینه کند، اما باتوجه به اینکه امسال مهلت شرکت در رقابت‌های لیگ برتر کشتی گذشته، برای سال آینده برنامه ریزی خواهیم داشت. 

سرپرست هیات کشتی استان تمرکز و سرمایه گذاری روی رده‌های سنی پایه را از دیگر برنامه‌های مهم خود برشمرد و افزود: اگر روی این رده سنی سرمایه گذاری داشته باشیم، طی چهار تا پنج سال آینده نتیجه آن را خواهیم دید. 

وی تاکید کرد: استعدادیابی قدم  اول برای پرورش قهرمانان و ظهور ستاره‌های جدید کشتی استان خواهد بود. اگر قدم اول را خوب برداریم و استعدادها را بشناسیم و روی آنها کار کنیم، قهرمانان خوبی را پرورش خواهیم داد. 

ملکی گفت: در حال حاضر کشتی کرمانشاه به وجود تک ستاره‌ها بسنده کرده، درحالیکه با برنامه ریزی صحیح می توان تا چند سال آینده ستاره‌های زیادی در کشتی کرمانشاه داشته باشیم. 

وی یکی دیگر از مشکلات کنونی کشتی کرمانشاه را عدم بروز رسانی دانش مربیان دانست و گفت: متاسفانه مربیان و داوران ما بروز نیستند و این مسئله باعث شده تا در پرورش قهرمانان با چالش مواجه شویم، لذا برگزاری دوره‌های ارتقاء دانش فنی و دانش افزایی مربیان و داوران را آغاز کرده‌ایم. 

ملکی در ادامه تخریب و بازسازی خانه کشتی را برنامه بلندمدت خود برای هیات کشتی استان عنوان کرد و گفت: خانه کشتی کرمانشاه فضایی بسیار قدیمی و فرسوده دارد که باید آن را تخریب و بازسازی کنیم. 

وی با بیان اینکه کشتی کرمانشاه باید خود به درآمدزایی برسد، عنوان کرد: به این منظور، زمانی که بخواهیم خانه کشتی را بازسازی کنیم، باید طبقه همکف آن را به فضاهای تجاری تبدیل کنیم و طبقه بالای به محل خانه کشتی استان، خوابگاه برای میزبانی از تیم‌های کشتی سایر استان‌ها و سالن جلسات تبدیل شود تا اینگونه کشتی کرمانشاه به درآمد پایداری دست پیدا کند. 

سرپرست هیات کشتی استان تاکید کرد: برخی از تجهیزات خانه کشتی کرمانشاه مانند تشک آن هم بسیار فرسوده شده و دیگر استاندارد نیست و باید آنها را تعویض کنیم. 

وی در پایان این گفت و گو با بیان اینکه هدفش تنها کمک به کشتی کرمانشاه است، عنوان کرد: برای کشتی کرمانشاه آبرو گذاشته‌ام و برای خدمت آمده‌ام و تمام توانم را برای رشد کشتی کرمانشاه به کار می‌گیرم. از مردم کرمانشاه نیز می‌خواهم که صبور باشند. تلاش می‌کنم کشتی کرمانشاه به روزهای خوب گذشته خود بازگردد و در این راه از همه می‌خواهم که کمک کنند. 

انتهای پیام 

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha