• پنجشنبه / ۱۵ شهریور ۱۴۰۳ / ۱۸:۱۰
  • دسته‌بندی: سایر ورزش‌ها
  • کد خبر: 1403061508944
  • خبرنگار : 71468

کاپیتان والیبال نشسته: بوسنی همیشه سخت‌ترین حریف ما بوده است

کاپیتان والیبال نشسته: بوسنی همیشه سخت‌ترین حریف ما بوده است

کاپیتان تیم ملی والیبال نشسته ضمن تمجید از عملکرد مصر به ویژه در ست سوم، ابراز امیدواری کرد در دیدار با بوسنی و هرزگوین بتوانند برای هشتمین بار قهرمان پارالمپیک شوند.

به گزارش ایسنا، تیم ایران امروز پنجشنبه موفق شد با نتیجه ۳ بر یک مقابل مصر به برتری برسد و راهی دیدار پایانی شود. 

داود علیپوریان در خصوص دیدار با مصر اظهار کرد: مصر در ست سوم هر چه داشت رو کرد و به نظرم ما را مجازات کرد. به طور کل در ست‌های سوم دچار این وضعیت می شویم اما می‌دانستیم که می‌توانیم به بازی برگردیم و دیدید که چقدر خوب در ست چهارم بر بازی مسلط شدیم. فکر می‌کنم به موقع برای دیدار با بوسنی هوشیار شدیم.

وی در خصوص بازی با بوسنی گفت: نباید بگذاریم اتفاقی که امروز در بازی با مصر افتاد در بازی با بوسنی روی بدهد. ما سال گذشته در  قاهره با مصر در رقابت های  بین قاره ای بازی کردیم اما آن تیم کجا و این تیم کجا. بوسنی همواره سخت ترین حریف ما بوده اما ما هم در آمادگی کامل به سر می بریم تا روبروی این تیم قرار بگیریم و قهرمان شویم. 

علیپوریان که ششمین پارالمپیک خود را تجربه می کند در صورت پیروزی در دیدار فردا موفق خواهد شد چهارمین طلای پارالمپیک خود را به دست بیاورد.

گلستانی: به برد سه بر صفر برابر بوسنی فکر می‌کنیم

حسین گلستانی بعد از اتمام دیدار تیم ملی والیبال نشسته برابر مصر در مرحله نیمه نهایی بازی های پارالمپیک که با کسب برتری ۳ بر یک و صعود به فینال بازی های پارالمپیک همراه بود، گفت: در گیم سوم نتوانستیم بازی همیشگی خود را داشته باشیم اما این موضوع مشکلی برای فینالیست شدنمان ایجاد نکرد.

وی با یادآوری اینکه تیم ملی والیبال نشسته در گیم های اول، دوم و چهارم صاحب برتری شد، تصریح کرد: اینکه نتیجه گیم سوم را واگذار کردیم‌ اصلا موضوع حاد و نگران‌کننده ای نیست. در ورزش این اتفاقات رخ می دهد، گاهی چند مشکل کوچک باعث تغییر نتیجه می شود، مهم این است برنده بازی شدیم.

ملی پوش والیبال نشسته ایران تاکید کرد: این بازی برای ما تمام شد و حالا فقط به دیدار برابر بوسنی در مرحله نهایی فکر می کنیم و اینکه این تیم را سه بر صفر شکست دهیم و قهرمان شویم.

گلستانی با یادآوری اینکه تیم ملی والیبال نشسته ایران دو سال پیش در فینال مسابقات جهانی موفق به شکست بوسنی شد، خاطرنشان کرد: آخرین دیدار دو تیم همان رقابت بود، آن بازی برای مان خیلی سخت بود اما توانستیم بوسنی را مقابل تماشاگرانش سه بر صفر شکست دهیم.

بازیکن تیم ملی والیبال نشسته ایران خاطرنشان کرد: الان هم متمرکز روی شکست قاطع بوسنی هستیم و اینکه با قهرمانی، دل مردم را شاد کنیم.

رضایی: برای هفتمین بار در پارالمپیک به مصاف بوسنی و هرزگوین می‌رویم

هادی رضایی سرمربی تیم ملی والیبال نشسته در خصوص تقابل با مصر گفت: خوشبختانه توانستیم مقابل مصر به برتری برسیم و بار دیگر راهی دیدار پایانی شدیم. مصر در ست سوم عملکرد خوبی داشت و کمی سریال هیجانی شد اما در ست چهارم به بازی برگشتیم و حضورمان در فینال را قطعی کردیم.

سرمربی والیبال نشسته افزود: مصر در سال‌های اخیر پیشرفت بسیاری داشته و شما دیدید که مقابل بوسنی هم توانست یک ست از این تیم بگیرد و البته در ست‌های دیگر هم نزدیک باخت.

رضایی در پایان در خصوص دیدار با بوسنی گفت: ما در شش دیدار قبلی که با بوسنی برگزار کرده ایم در آتن ۲۰۰۴ و لندن ۲۰۱۲ باخته ایم اما در سیدنی ۲۰۰۰، پکن ۲۰۰۸، ریو ۲۰۱۶ و توکیو ۲۰۲۰ مقابل این تیم به برتری رسیده ایم. امیدوارم فردا هم آنها را ببریم و برای هشتمین بار قهرمان پارالمپیک شویم. 

دیدار پایانی والیبال نشسته بین ایران و بوسنی و هرزگوین فردا جمعه ساعت ۲۱ به وقت تهران برگزار خواهد شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha