• یکشنبه / ۲۵ شهریور ۱۴۰۳ / ۱۶:۱۹
  • دسته‌بندی: کرمانشاه
  • کد خبر: 1403062515974
  • خبرنگار : 50184

قهرمان کشتی آلیش بانوان جهان:

برای تحصیل از کرمانشاه مهاجرت کردم/ سال آینده برمی‌گردم

برای تحصیل از کرمانشاه مهاجرت کردم/ سال آینده برمی‌گردم

ایسنا/کرمانشاه قهرمان کشتی آلیش بانوان جهان که حدود یک‌سالی است از کرمانشاه مهاجرت کرده و برای استانی دیگر در رقابت‌های داخلی و برون مرزی مسابقه می‌دهد، گفت: سال آینده به کرمانشاه برمی‌گردم.

هانیه عاشوری در گفت و گو با خبرنگار ایسنا، با اشاره به مهاجرتش از کرمانشاه، گفت: حدود یک‌سال پیش برای ادامه تحصیل مجبور به مهاجرت از کرمانشاه شدم و اکنون با نام استانی دیگر در مسابقات داخلی و برون مرزی شرکت می‌کنم. 

وی در پاسخ به این سوال که آیا قصدی برای بازگشت به کرمانشاه دارد یا خیر، گفت: کرمانشاه زادگاه من است و قطعا پس از پایان  دوره تحصیل خود دوباره به آن باز خواهم گشت.

عاشوری که طی روزهای اخیر در پنجمین دوره رقابت‌های نومدگیمز (بازی های عشایری) ۲۰۲۴ جهان موفق به کسب نائب قهرمانی کشتی آلیش بانوان شد در خصوص این رقابت‌ها نیز گفت: برای رقابت‌های نومدگیمز به میزبانی قزاقستان نیز به نام استانی دیگر به این مسابقات اعزام شدم و توانستم عنوان نائب قهرمانی را در وزن مثبت ۷۵ کیلوگرم کسب کنم. 

این مدال آور کشتی آلیش بانوان ایران که در دوره قبل این رقابت‌ها به مقام قهرمانی رسیده بود، گفت: دراین مسابقات تا زمان رسیدن به مرحله فینال، همه حریفان را در کوتاه‌ترین زمان شکست دادم، اما در فینال به دلیل وزن بالای حریفم، دچار پیچ  خوردگی پا و آسیب از ناحیه زانو شدم و عملا نتوانستم مسابقه را ادامه بدهم، به همین دلیل این رقابت با قهرمانی حریف به پایان رسید و من نائب قهرمان شدم. 

وی تاکید کرد: در شرایط فعلی درمان آسیب دیدگی زانویم را در اولویت قرار داده‌ام و پس از آن باید برای مسابقات آسیایی کشتی آلیش بانوان آماده شوم. 

پنجمین دوره رقابت‌های نومدگیمز (بازی‌های عشایری ۲۰۲۴ جهان) با حضور حدود دو هزار ورزشکار از ۹۲ کشور جهان در رشته‌های چوب کشی، قویترین مردان، کشتی‌های سنتی، سوارکاری، کمانگیری و پرنده‌های شکاری به میزبانی قزاقستان برگزار شد که کاروان ایران در رده‌بندی مدالی در جایگاه ششمی این رقابت‌ها قرار گرفت. 

انتهای پیام 

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha