• یکشنبه / ۲۵ شهریور ۱۴۰۳ / ۱۲:۱۹
  • دسته‌بندی: فارس
  • کد خبر: 1403062515667
  • خبرنگار : 50649

‌بزرگترین پارک آبی جنوب کشور در شیراز احداث می‌شود

‌بزرگترین پارک آبی جنوب کشور در شیراز احداث می‌شود
عکس تزئینی است

ایسنا/فارس معاون برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری شیراز از بهره‌برداری بزرگترین پارک آبی جنوب کشور طی دو سال آینده در این کلان‌شهر خبر داد.

علی فراشاییان امروز، ۲۵ شهریورماه در نشست شهرداری شیراز استفاده از کلمه بازآفرینی و زنده‌سازی را به‌جای محرومیت‌زدایی نام برد و اظهار کرد: برخی مواقع به بعضی از مناطق کمتر توجه شده بود که با رویکرد شورای ششم و شهردار  شیراز بودجه در مناطق یازده‌گانه شهری به‌صورت عادلانه تقسیم شد که اتفاق مثبت جای تقدیر دارد.

وی تصریح کرد: اکنون شهرداری همراه مردم، با مردم و در کنار مردم و در ارتباط چهره به چهره مدیران شهری و اعضای شورا با همراهی یاوران شورا و مردم برای خود مردم تصمیم‌گیری می‌شود.

 فراشاییان ادامه داد: با توجه به نیازسنجی که از خود محلات بیرون می‌آید و در مقیاس شهر خود را نشان می‌دهد امروز با همت شهردار و اعضای شورای شهر؛ شیراز به یک کارگاه بزرگ عمرانی تبدیل‌شده که محرومیت‌زدایی بخشی از آن است که با روندی جدیدتر و بودجه مشخص‌تر و مصارف خاص‌تر تعریف‌شده و آنچه می‌بینیم رضایت‌مندی مردم است.

معاون برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی و مدیر راهبردی محرومیت‌زدایی شهرداری شیراز گفت: جلسات کمیته محرومیت‌زدایی را به‌صورت هفتگی برگزار می‌کنیم و چون این امر اهمیت دارد ماهانه پیشرفت کار را می‌بینیم‌ و سالانه گزارش خواهیم داد.

وی در ادامه به بودجه ۳۱ هزار و ۶۰۰ میلیارد تومانی شهرداری شیراز اشاره کرد و افزود: از این میزان بودجه، ۶ هزار و ۹۰۰ میلیارد تومان بودجه جاری شامل خدمات شهری حفظ و نگهداری شهر، خدمات پسماند، حمل‌ونقل عمومی، آتش‌نشانی و... است و ۲۴ هزار میلیارد بودجه عمرانی است که حاصل یک سال برنامه‌ریزی کار یک تیم حرفه‌ای و تمام‌وقت با مدیریت شهردار و همراهی و حمایت اعضای شورا است.

فراشاییان با بیان اینکه مدیران شهرداری شیراز تعطیلی ندارند و شبانه‌روز به مردم خدمت می‌کنند، بیان کرد: نشان‌دهنده این فعالیت‌های شبانه‌روزی پروژه‌های عمرانی سطح شهر است که نمونه آن پارک آبی است که بعد از سال‌ها اجرایی شده و ظرف دو سال آینده به‌عنوان بزرگترین پارک آبی در جنوب کشور به بهره‌برداری خواهد رسید؛ همچنین تله‌کابین و آکواریوم نیز که خواسته مردم شیراز بود تقدیم مردم خواهد شد.

به گفته معاون شهردار شیراز، تیم جهادی، علمی و فنی مدیریت شهری برای مردم، همراه مردم و با مردم با شعار لبخند شهر تشکیل‌شده است که در جهت خدمت‌رسانی شهروندان تلاش می‌کند.

‌فراشاییان در بخش دیگری از سخنان خود به راه‌اندازی سامانه سرو شهرداری شیراز اشاره کرد و افزود: در این سامانه شهروندان می‌توانند در ۱۷ بخش از جمله پرداخت عوارض نوسازی، شکایت و ‌پیشنهاد، ساعت ورود و خروج قطار شهری و اتوبوس و ... استفاده کنند.

معاون برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری شیرازهمچنین به سامانه ۱۳۷ برای شکایت و پیشنهادهای شهروندان اشاره‌ای کرد و تصریح کرد: با پیگیری شهردار این کلان‌شهر این سامانه بسیار کارآمد است که شهروندان می‌توانند در طول شبانه‌روز تماس بگیرند و مشکلات خود را مطرح کنند و در کمتر از ۲۴ ساعت مشکلات پیگیری شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۳-۰۶-۲۵ ۱۵:۵۸

سلام چرا همه پروژه‌ها بالا شهر زده میشود چرا یه تفرجگاه کنار دریاچه مهارلو زده نمیشود همین از شهر نزدیک هست همین خارج از شهر هست همین درامدزا هست که 10استان از کنار پروژه گذردارد

avatar
۱۴۰۳-۰۶-۲۵ ۱۶:۲۵

احسنت مرحبا دست مریزاد و خدا به همگی شما توفیق بدهد سنگ تمام گذاشته آید من هر روز در شیراز نگاه میکنم هر پروژه ای که میبینم دعاا میکنم برای این مسولین باز هم خدا قوت همگی

avatar
۱۴۰۳-۰۶-۲۵ ۱۶:۵۲

بزنید شهرهای دیگه شیراز دیگه شلوغ شده افتضاح شده

avatar
۱۴۰۳-۰۶-۲۵ ۲۰:۲۹

خدا قوت،ای کاش فکری بحال ازدحام جمعیت اتباع بیگانه میشد که بدون مجوز دارند توی شیراز پرسه میزنند و امنیت شهر رو بهم ریختند.

avatar
۱۴۰۳-۰۶-۲۶ ۰۳:۳۰

درود و سپاس از شهردار و دیگر مسئولان خدمتگذار شیراز خواهشمندیم فکری به حال باغ خواری درتمام شیراز و فارس بویژه محله تلخ دشت (قصرالدشت) کنید زیرا ریه های شهر همین باغ ها می باشند...

avatar
۱۴۰۳-۰۶-۲۶ ۱۲:۵۹

سلام لطفا برای ما جنوب شهر هم یه فکری بکنید بچه هامون سرگرمی ندارن معتاد میشن

avatar
۱۴۰۳-۰۶-۲۶ ۱۴:۳۰

لطفا طرف شریف اباد پارک آبی بزنید و یا ایستگاه راه آهن را چرا صدرا بردید ایستگاه راه آهن باید اون سمت شهر باشه

avatar
۱۴۰۳-۰۶-۲۶ ۱۴:۳۵

با عرض سلام خدمت تمامی پرسنل شهرداری شیراز و فرمانداری و استانداری فارس و بر و بچه های پرتلاش قرارگاه خاتم النبیا.امیدوارم همیشه تندرست باشید .در خصوص پروژه زیرگذر گویم ای کاش زودتر به سرانجام میرسید و این ترافیک طولانی تمام بشه.

avatar
۱۴۰۳-۰۶-۲۶ ۱۶:۴۸

خیلی برام جالب بود

avatar
دیروز ۰۴:۴۶

سلام مسولین فکری به حال شهرک های اطراف شیراز کنید که پر شده از افغانی ما خیال می کنیم در افغانستان زندگی می‌کنیم احساس می‌کنیم ما ایرانی ها تبعه خارجی هستیم

avatar
دیروز ۰۹:۱۵

سلام دروازه کازرون بازارچه آن موادغذایی وتره بار ماهی به شکل کاملا غیربهداشتی عرضه می‌شود چرافکری به حال آن نمی‌کنید

avatar
دیروز ۱۱:۲۰

با درود ازشهرداری منطقه 5 تقاضا دارم فکری کند برای سروسامان دادن به ساخت وسازها غیره اصولی اینکه هرکس بیاید بالای منزل کسی ساخت وساز کند بعد اجرائیات هم بی تفاوت یا هماهنگ بشه با افراد بی قانون در هیچ جای دنیا و شاید در کمتر شهرهای برخوردار مشاهد شود

avatar
دیروز ۱۱:۲۶

دمتون گرم عالی عالی

avatar
دیروز ۱۱:۳۹

سلام وخسته نباشید .لطف کنید اگر میخواهید آکواریوم هم درست کنید در حد جهانی یا منطقه ای باشه که تو کل پر سروصدا بشه مایه عزت و افتخار شیراز

avatar
امروز ۰۰:۱۳

واقعا ممنون از این همه تلاش مسئولین خدا قوت به همه تون

avatar
امروز ۰۷:۵۵

سلام یه فکر اساسی برای بیرون کردن افغانیهای که بصورت غیره قانونی وارد شدن و آسایش مردم را بهم زدن بکنید

avatar
امروز ۱۵:۰۱

سلام آدرسشو بلدید

avatar
امروز ۱۶:۳۷

سلام و خداقوت، چرا شهردار محترم شیراز طرح و نقشه ای برای اصلاح بازآفرینی و زنده‌سازی شهرک کشن در منطقه ۴ ندارند، این منطقه سالهای سال هست که مورد بی توجهی شهرداران هست، نه خیابون درست و درمون داره، نه فضا و سالن ورزشی، فرهنگی،امکانات تفریحی، هیچی.

avatar
امروز ۱۷:۵۳

با سلام .جسارتا بزرگترین پارک آبی کشور هس نه جنوب کشور